McDonald´s bilježi pad prodaje u Europi i Aziji
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mcdonald's Taiwan
MCDONALD'S je objavio razočaravajuće polugodišnje rezultate, nakon godina u kojem je ostvarivao dvoznamenkasti rast dobiti svake godine.
Objavljeni rezultati pokazuju porast dobiti od 4 % u odnosu na isto razdoblje lani, te je ona iznosila 1,4 milijarde dolara. To pokazuje dramatično usporavanje rasta.
Prihodi su porasli za 2 %, te su iznosili 7,9 milijardi dolara. To je manje od očekivanih 7,9 milijardi koliko su procjenjivali analitičari Thomson Reutersa.
Ipak, dionice McDonald's-a porasle su 13 posto od početka godine, što je manje u odnosu na konkurenciju, pa su tako dionice Burger Kinga porasle oko 20 %, dok su dionice Wendy's-a porasle za gotovo 22 %.
Uprava McDonald'sa ove slabije rezultate pripisuje krizi, koja građane prisiljava na veću štednju.
McDonald's-ova prodaja na globalnom tržištu porasla je za 1% u prvom kvartalu, prvenstveno zahvaljujući tržištu SAD-a koje je treće po prihodu. Istovremeno prihodi su pali u Europi za 0,1 posto, dok su prihodi od prodaje u Aziji pali za 0,3 posto.
Očekuje se da će McDonald's smanjiti ekspanziju, u smislu otvaranja novih restorana, i pokušati smanjiti troškove.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati