15-godišnja glumica lansirala kozmetički brend i podijelila mišljenja

15-godišnja glumica lansirala kozmetički brend i podijelila mišljenja
Foto: Instagram

MILLIE Bobby Brown, teen senzacija poznata po ulozi u seriji Stranger Things, lansirala je svoj brend kozmetike pod nazivom Florence by Mills. 

Ovo je jedan od rijetkih brendova tzv. "čiste ljepote" u čijim se proizvodima ne nalaze parabeni i sulfati, nije testiran na životinjama i svi su sastojci veganski. 

Millie je brend nazvala po svojoj preminuloj baki koja je, kako je glumica izjavila za WWD, bila hrabra, iskrena i posebna, točno onakva kakav je njezin brend. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#florencebymills

Objavu dijeli florence by mills (@florencebymills)

Ono po čemu se brend Florence by Mills razlikuje od drugih brendova je taj što je namijenjen osjetljivoj, mladoj koži tinejdžera koja reagira na sve agresivne sastojke u većini proizvoda koji su namijenjeni odrasloj koži. 

Premda sve zvuči i više nego odlično, a ni cijene proizvoda neće biti visoke, ova je vijest poprilično podijelila ljubitelje kozmetike. 

Naime, Instagram profil Trendmood koji je vrlo poznat po objavljivanju aktualnosti u beauty svijetu objavio je ovu vijest, a ovo su neki od komentara ispod fotografije: "Više mi uopće nije jasno što se događa u ovom svijetu", "Šminka pod okriljem 15-godišnjeg djeteta? Ne hvala!", "Tko je tražio ovo?"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Just ANNOUNCED #BeautyNews 🚨💜 📰☕️The Beauty Industry is continuing to grow so fast!!! Everyone is inspired to create their own brands Say hello to #florencebymills created by @milliebobbybrown 💜 Which is 15 years old! Includes clean skin care and makeup like: Zero Chill Face Mist Swimming Under the Eye Gel Pads Light Skin Tint And more... Price range $10 - $34 PETA-certified #crueltyfree #vegan Also part of its proceeds go to the Olivia Hope Foundation . Will be available ➡️ AUGUST 26TH online @florencebymills @ultabeauty . What are your thoughts? 💋💜#Trendmood THANK U for this Amazing update: @Mimmiiw @johnlo753 @somerlovesmakeup @jpkeppy04 @auraarchibold @b.eckym 😘 . . . . #makeupartist #makeupjunkie #makeupaddict #makeuplover #motd #fashion #instabeauty #beauty #bblogger #bbloggers #beautyblogger #makeup #makeuptalk

Objavu dijeli TRENDMOOD (@trendmood1)

Ipak, našlo se i mnoštvo pozitivnih komentara koji su pozdravili činjenicu da je napokon stigao brend prikladan za tinejdžere te da im se jako sviđa politika "čiste ljepote" i minimalizma i to što je riječ o kozmetici koja se ne testira na životinjama i čiji dio prihoda odlazi u humanitarne svrhe. 

Inače, dio zarade od svakog prodanog proizvoda ovog brenda zbilja ide u zakladu Olivije Hope Lo Russo, Milliene prijateljice koja je 2017. godine preminula od leukemije. 

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara