Doskoči božićnom prežderavanju: Kako isprobati sve sa stola, a izgledati i osjećati se super

Doskoči božićnom prežderavanju: Kako isprobati sve sa stola, a izgledati i osjećati se super

Foto: Wildfox

BOŽIĆNI kolači, francuska salata i ostali raznorazni specijaliteti mame nas sa stolova, i to ne samo u našoj kući. Nakon obiteljskog ručka doma ide se i kod frendice, bake, dečka, susjeda gdje cijeli "postupak" kreće iznova. Nemamo apsolutno ništa protiv uživanja u svim kulinarskim blagodatima koje nude ovi dani, no poznato je kako prejedanje dovodi do osjećaja tromosti i nadutosti pa ti savjetujemo kako mudro pristupiti blagdanskom stolu te se osjećati lepršavo i zanosno i nakon svega toga.

Pravilo broj 1: Prestani brinuti i brojati kalorije!

Možda misliš da si radiš uslugu time što paziš na svaki zalogaj, no istraživanja pokazuju kako ljudi opsjednuti kalorijama često "popuštaju" u jednom trenutku te u sebe trpaju i više kalorija no što bi ih normalno unijeli. Upravo zato, ovih dana odluči uživati u svemu što ti se svidi i jesti opušteno i bez pritiska.

Pravilo broj 2: Pij vodu ili čaj


Uz sebe uvijek imaj čašu vode ili nezaslađenog čaja te svako malo otpij nekoliko gutljaja. Spriječit ćeš nadutost lica i tijela te se osjećati poletnije.

Pravilo broj 3: Prestani se boriti sama sa sobom

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojedi sve što ti se sviđa, no prestani razmišljati na način "sve ili ništa". Ako ti se sviđa neki kolač pojedi komad ili dva, a zatim prijeđi na druge stvari ili malo odmori. Ne moraš pojesti cijeli pladanj.

Pravilo broj 4: Prošeći ili zapleši

Nakon objeda pođi u kratku šetnju ili pusti omiljenu pjesmu i pleši na nekoliko minuta. Ova mini tjelovježba vratit će ti osjećaj vitalnosti te smanjiti "težinu u želucu".

Pravilo broj 5: Danas nije smak svijeta

Ne moraš sve što vidiš pojesti danas. I francuska i kolači biti će tu i sutra ( a i prekosutra) pa prestani trpati sve što vidiš u sebe. Radije odluči kako ćeš nekoliko dana uživati u blagdanskim užicima, a zatim par dana pripaziti i malo više vježbati.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara