Šest jednostavnih vježbi istezanja za ljude koji rade za računalom

Šest jednostavnih vježbi istezanja za ljude koji rade za računalom
Foto: YouTube screenshot

AKO ste se izolirali i radite od kuće, velike su šanse da se od cjelodnevnog sjedenja, kako za računalom tako i pred televizorom, osjećate ukočenije no ikad.

Iako se ljudima koji rade uredski posao inače preporučuje da redovito rade vježbe istezanja, sada vam je to potrebnije no ikad, a s obzirom na to da ste osuđeni na svoja četiri zida, imate i dovoljno vremena za to.

Donosimo vam šest najboljih videa s vježbama za istezanje s YouTubea, prema izboru Harper's Bazaara, koje će vam pomoći da ostanete zdravi i gipki dok radite od doma, a preporučujemo vam da ih nastavite raditi i nakon izolacije.

Rastezanje za stolom

U videu fitoterapeutkinja pokazuje sedam različitih vježbi istezanja koje se rade za radnim stolom. Možete ih odraditi sve odjednom ili jednu po jednu, dan za danom.

Joga za ljude koji cijeli dan sjede

Nikada niste vježbali jogu? Pravo je vrijeme da upoznate njezine čari koje će posebno koristiti ljudima koji rade uredski posao. Započnite s rutinom iz videa pomoću koje ćete rastegnuti noge, leđa, vrat i druge dijelove tijela koji pate zbog dugog sjedenja.

Pilates za ljude koji cijeli dan sjede

Ako joga nije vaša "šalica čaja", možda se pronađete u pilatesu. U ovom videu demonstrirano je pet pilates vježbi koji će pružiti sjajno olakšanje svima koji puno sjede.

Joga za dlanove, prste i zglobove

Ako 8 sati dnevno tipkate na računalu, morate se pobrinuti i za svoje najvrjednije "oruđe" - vaše ruke. Ove vježbe pomoći će vam razgibati i rastegnuti dlanove, prste i zglobove, a od vas zaista zahtijevaju minimalan napor.

Vježbe istezanja za tech neck i spuštena ramena

Iskrivljena vratna kralježnica, pogrbljeni gornji dio leđa i ramena spuštena prema naprijed neke su od posljednica rada za računalom, a ove lagane vježbe joge pomoći će vam rastegnuti dijelove tijela koji zbog toga najviše pate. 

Vježba za trbušnjake i istezanje donjeg dijela leđa

Zašto ne biste, dok se istežete, poradili i na svojem mišićnom tonusu? Ovaj 10-minutni video uči vas kako istovremeno vježbati trbušnjake i istegnuti donji dio leđa, što vam je itekako potrebno nakon višesatnog ili cjelodnevnog sjedenja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara