Cro Cop vas poziva da isprobate njegovu najtežu vježbu, biste li izdržali ovo?

Cro Cop vas poziva da isprobate njegovu najtežu vježbu, biste li izdržali ovo?
Foto: Index

MIRKO FILIPOVIĆ sprema se za dugoočekivani fajt protiv Roya Nelsona. Borba će se održati 21. veljače u SAD-u. Mirko se brzopotezno opravio od ozljede koljena i puknuća prednjih križnih ligamenata, zbog čega je propao njegov meč s Nelsonom u Londonu prije pola godine.

S Mirkom smo razgovarali nedavno, na njegov 44. rođendan, i kazao nam je da nikada u karijeri nije bio spremniji.

Ustupio nam je video svog omiljenog treninga snage i izdržljivosti i fanovima detaljno objasnio kako izvodi pojedinu vježbu. Ovakav trening prakticira jednom tjedno. 

"To je definitivno moj najdraži trening snage i izdržljivosti koji prakticiram jednom tjedno. Sastoji se, kao što možete vidjeti, od 2 zgiba nathvatom, 4 ‘burpeesa’, 6 zgibova pothvatom, 8 uskih sklekova i 10 skokova iz čučnja.

Radim 15 serija na treningu, a cilj je napraviti svih 15 serija ispod 15 minuta. To je vrlo zahtjevno, pogotovo ako se vježbe izvode pravilno. Ali i 20 minuta za 15 serija je dobar rezultat. Nakon toga radim 8 serija ‘bencha’ i 8 serija biceps ‘pusha’, iako je i ovih 15 serija više nego dovoljno za odličan trening. Čitav trening sa zagrijavanjem i istezanjem bi na kraju trebao trajati oko 40 minuta. Probajte!", napisao je Mirko i pozvao vas da isprobate sami.

Imate na raspolaganju 15 minuta za 15 serija ponavljanja. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara