Dinamu se smiješi rekordna zarada ako uđe u LP. Samo ulazak bi mu donio 27 mil. eura

DINAMO sljedeće sezone u kvalifikacijama za Ligu prvaka starta u 2. pretkolu. Ždrijeb će biti 21. lipnja, prve utakmice na rasporedu su 25. i 26. srpnja, a uzvrati tjedan dana kasnije. Dinamo će, kao i prijašnjih godina, biti nositelj u svim pretkolima LP-a, prolazak u 3. pretkolo jamči mu najmanje skupinu Konferencijske lige.
Potencijalni protivnici u 2. pretkolu su mu Maccabi Haifa, Žalgiris, HJK Helsinki, Flora Talinn, Shamrock Rovers, The New Saints, Olimpija, Zrinjski, Aris Limassol te najvjerojatnije Astana. Ako bi uspio ući u Ligu prvaka, Dinamo bi bio u trećoj jakosnoj skupini. No, osim što bi ponovni ulazak u Ligu prvaka bio ogroman sportski uspjeh, Dinamo bi sljedeće godine u Ligi prvaka mogao zaraditi rekordan novac.
Samo ulazak u Ligu prvaka nosi mu 27 milijuna eura
Kako je objavio poznati hrvatski sportski analitičar Tomislav Globan, Dinamo bi samo ulaskom u skupine Lige prvaka zaradio 15.64 milijuna eura, a povrh toga dobio bi i 11.37 milijuna eura na ime desetgodišnjeg koeficijenta. U prijevodu, bez da osvoji ijedan bod, Dinamo bi zaradio 27 milijuna eura.
Dinamo je prema desetgodišnjem koeficijentu prošle sezone bio na 27. mjestu od 32 kluba u Ligi prvaka te je dobio bonus od 6.8 milijuna eura. Sljedeće sezone bio bi 23., ali bi mogao skočiti za jedno mjesto ako Kopenhagen ne uđe u Ligu prvaka, ali i pasti na 24. ako Rangersi u pretkolu LP-a ispadnu od PSV-a ili Marseillea. U oba slučaja nagrada bi bila veća ili manja za 1.13 milijuna eura.
Potencijalna zarada oko 35 milijuna eura
Na to sve još ide novac od ulaznice, raspodjela UEFA-inog "marketinškog poola" te po 930.000 eura za svaki osvojeni bod u skupini. Dinamo je prošle sezone od svih tih prihoda zaradio 26.4 milijuna eura (osvojio je četiri boda), odnosno manje nego što bi sljedeće sezone dobio samo za ulazak u Ligu prvaka.
Kad bi i sljedeće sezone teoretski osvojio četiri boda, cifri od 27 milijuna eura dodao bi još 3.7 milijuna eura (4 x 930.000), a na to bi dobio još nekoliko milijuna od marketinškog poola i prodaje ulaznice, što bi mu donijelo blizu 35 milijuna eura zarade.
