formula 1

Kreće najekstremnija F1 trka ove sezone: "Testiramo bolide do krajnjih granica"

Kreće najekstremnija F1 trka ove sezone: "Testiramo bolide do krajnjih granica"
Foto: EPA

UNATOČ velikom sudaru tijekom drugog slobodnog treninga za VN Austrije, u kojem je teško oštetio svoj Mercedes F1 W10, Valtteri Bottas ističe kako obožava staze poput Red Bull Ringa koje kažnjavaju i najmanje pogreške.

Njegov sudar s Verstappenom obilježio je drugi trening pred današnju utrku, dok je Sebastian Vettel  u posljednjem zavoju uspio izbjeći sudar sa zidom i vratiti se u boks bez oštećenja.

Vozač Ferrarija Charles Leclerc bio je najbrži te će u utrku krenuti s prve startne pozicije. Leclercu je to drugi pole position u karijeri.

Branitelj naslova i vodeći u ukupnom poretku Svjetskog prvenstva Lewis Hamilton (Mercedes) bio je drugi u kvalifikacijama. Na trećem mjestu je Max Verstappen (Red Bull), a četvrti je Bottas (Mercedes).

Utrka za Veliku nagradu Austrije kreće u 15.10.

Čeka nas užarena trka na 40 stupnjeva, vozačima je probleme stvarao i vjetar koji je utjecao na razine downforcea pa su iz kruga u krug pogađali hoće li imati prianjanje u određenom zavoju.

“Bio je to prilično velik udarac na drugom treningu, ali u red sam i ne boli me,” rekao je Bottas.

“Borili smo se s udarima vjetra i čini mi se da sam uspio naletjeti na jednoga od njih – ovdje su zavoji vrlo izazovni, najmanja pogreška se kažnjava. Ali moram reći da preferiram staze koje kažnjavaju pogreške, to sve čini još uzbudljivijim. Prije sudara, odnosno tijekom jutra sam imao problema s motorom i curenjem ulja, pa smo se morali vratiti na stari motor na prvom treningu. To me malo usporilo, ali uspjeli smo pronaći jasne postavke bolida. Napravili smo neke prilično velike promjene za drugi trening i osjećaj je bio puno bolji prije nesreće", objasnio je Finac u Mercedesu.

“Imam dobar osjećaj oko performansi bolida, ali i druge momčadi su brze. Velika vrućina će bolide testirati do krajnjih granica po pitanju hlađenja kočnica i motora. Mislim da će utrka biti izjednačena", objasnio je.

Bit će ključan osjećaj u bolidu na stazi koja ne prašta 

Charles Leclerc ohrabren je nakon kvalifikacija i zadovoljan reakcijama svog Ferrarija SF90 nakon što je došao do najbržeg vremena na drugom slobodnom treningu.

Leclerc i Vettel na prvom su treningu koristili samo medium gume te su radili na programu usavršavanju bolida i skupljanju podataka.

Poslijepodne su vozači započeli s isprobavanjem medium i hard guma, ali trening je dva puta prekinut, što je otežalo planove. Leclerc je završio najbrži na soft Pirellijevim gumama, a Vettel je izletio u posljednjem zavoju dok je bio na putu da postavi najbrže vrijeme.

"Imali smo prilično produktivan dan i odradili puno testova oko postavki bolida,” rekao je Leclerc.

"Osjećaj u bolidu bio je dobar. Bilo je malo nezgodno zbog vjetra koji je mijenjao smjer, posebno na drugom treningu, a to je otežalo predvidivost ponašanja bolida u zavojima. Iako smo bili brzi i dalje moramo naporno raditi kako bismo napravili još jedan korak naprijed", dodao je. 

Vettel kaže da njegovo izlijetanje nije imalo veliki učinak na testiranje, iako planiranu dionicu nisu stigli odraditi na soft gumama.

“Uspio sam stati na vrijeme i nisam oštetio bolid. I dalje testiramo i sve smo bliže optimalnim postavkama. Možda nam konfiguracija staze malo pomaže, ali i dalje je riječ o velikom izazovu. Ovdje je ključno imati dobar osjećaj u bolidu i na tome smo radili", rekao je Vettel uoči trke.

>>> Najnovije vijesti iz F1 svijeta pratite na Index Sportu iz MaxF1.net 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara