Novi gaf HRT-a: Umjesto priloga o Cedeviti, pustili materijale stare mjesec dana

Novi gaf HRT-a: Umjesto priloga o Cedeviti, pustili materijale stare mjesec dana
Foto: Robert Anic/PIXSELL

NOVI gaf HRT-a. Jutros su voditelji emisije "Dobro jutro, Hrvatska", Ognjen Golubić i Danijela Trbović, najavili prilog o sinoćnjoj pobjedi košarkaša Cedevite nad Budućnosti u prvoj polufinalnoj utakmici ABA lige.

Međutim umjesto najavljenih priloga, gledatelji su najprije vidjeli izvještaj s košarkaške utakmice Mađarska – Hrvatska, a odmah zatim priopćenje predsjednika NK Osijeka dano nakon utakmice između Dinama i Osijeka.

Da stvar bude gora, oba puštena materijala stara su mjesec dana.

Voditelji su zatim najavili novi prilog, a kad je završio, uslijedila je isprika zbog pogrešno emitiranih materijala.

Poslali smo upit HRT-u da nam komentira pogrešku. Odgovor smo dobili pa ga prenosimo.

''Bila je riječ o tehničkoj pogrešci, voditelji emisije ispričali su se gledateljima te je puštena ispravna snimka'', stoji u kratkom priopćenju s Prisavlja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara