Esport

Oklada za 10.000 dolara koja je vratila League of Legends na tron

Oklada za 10.000 dolara koja je vratila League of Legends na tron
Foto: Riot Games

DVOJICA League of Legends streamera vratili su kultnu igru na prvo mjesto najgledanijeg sadržaja na Twitch.tv platformi. Iako je stari LoL uvijek tu negdje pri vrhu, trenutno čvrsto drži prvo mjesto na koje pretendiraju Apex Legends i Fortnite. 

>Kreće razvoj nacionalnih LoL liga za zemlje regije, uključujući Hrvatsku

Nekada nismo ni pomišljali da će neka igra na duže vrijeme skinuti League of Legends s trona najgledanijeg sadržaja na najpopularnijoj streaming platformi na svijetu. Brojne igre hvalile su se čim bi barem nakratko zasjele na prvo mjesto na Twitchu, ali League of Legends bi na kraju ponovo pronašao put do vrha. Onda se pojavio PlayerUnknown's Battlegrounds pa Fortnite i na kraju Apex Legends, uz silne igre koje su samo nekoliko dana dominirale Twitchom.

Važno je biti najgledaniji sadržaj na Twitchu. U veljači je na toj platformi streamalo više od četiri i pol milijuna korisnika, dok u svakom trenutku u prosjeku na njoj boravi oko 1,3 milijuna gledatelja. Nevjerojatne su to brojke, kao i one o zaradama najpopularnijih streamera. Zato nikoga ne treba čuditi kada Electronic Arts plati Ninji milijun dolara da streama Apex Legends

Praktički odmah nakon izlaska početkom veljače Apex Legends zasjeo na prvo mjesto Twitcha i počeo rušiti rekorde, što po gledanosti, a što po broju registriranih igrača, kojih je čak 50 milijuna u mjesec dana od izlaska igre. Međutim, League of Legends je ponovo našao put do vrha, i to kako.

Izvor: The Esports Observer

Sezona LoL esporta u punom je jeku, završio je regularni dio League of Legends European Championshipa, a američki Championship Series ušao je u posljednji tjedan. Tome treba dodati i kinesku i korejsku ligu te sve one manje koje imaju službeno League of Legends natjecanje. Vrhunac sezone sigurno je jedan od razloga popularnosti i boljih brojki, ali ne koliko i jedna oklada.

Poznati LoL streamer Tyler "Tyler1" Steinkamp i manje poznati Hammoudi "Yassuo" Abdalrhmani nekoliko su se puta sreli u mečevima, a nakon trash talka odlučili su se okladiti u 10 tisuća dolara tko će na novom računu do kraja ožujka biti bolje rangiran u igri. Jedino je pravilo da dvojac ne može igrati svoje najbolje heroje, tako je Draven zabranjen za Tylera, dok Yassuo ne može koristiti Yasua. 

Screenshot: Twitch.tv/loltyler1

Nakon početka oklade početkom ožujka obojica su dospjela među 10 najgledanijih kanala Twitchu. Tyler1 kojeg je prošle godine u prosjeku gledala oko 21 tisuća gledatelja ovaj mjesec gleda čak 10 tisuća više, a Yassuou je porastao za četiri puta s obzirom na prošlu godinu, s četiri i pol tisuće na prosječnih 22 i pol tisuće od početka ožujka. Njihovi gledatelji zajedno su konzumirali između šest i osam milijuna sati League of Legends sadržaja od 4. ožujka. To je gledanost čitavog Overwatcha u periodu između 4. i 10. ožujka. 

U trenutku pisanja članka Yassuo je u ušao u Master diviziju, dok Tyler1 i dalje traži način za izlazak iz Diamond 1. Bez obzira na ishod, ovo će za obojicu biti izvrsno "uloženih" 10 tisuća dolara koje će im se različitim kanalima vratiti višestruko, pogotovo Yassuou, koji je značajno manji streamer od Tylera, jednog od najpopularnijih LoL streamera današnjice. 

Screenshot: Twitch.tv/yassuo

Također je zanimljivo da igre poput Fortnitea i Apex Legendsa imaju četiri do pet puta više streamera, ali League of Legends je i dalje na vrhu. Pokazatelj je to još jednog trenda, onog da je streamanje sve ozbiljniji i popularniji hobi od kojeg mnogi pokušavaju napraviti posao streamajući hit igre u nadi da će eksplodirati kao, recimo, Ninja. Za to će morati još puno raditi jer ništa se ne događa preko noći.

Jedna, po mnogima, preskupa i besmislena oklada tako se pokazala kao nevjerojatan marketinški potez za dvojicu streamera, ali i čitavi League of Legends. I to samo po brojkama na Twitchu. Gdje su tu društvene mreže, mediji, klikovi i komentari... Ono što marketinški stručnjaci pokušavaju dešifrirati posljednjih godina, kako se obraćati mladoj i atraktivnoj publici njihovim jezikom, da prihvate poruku, ovaj je osebujni dvojac odradio kao od šale. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara