"Sudac je imao mogućnost izbora": Pique je igrao rukom, ali ne namjerno

"Sudac je imao mogućnost izbora": Pique je igrao rukom, ali ne namjerno

GERARD PIQUE priznao je nakon dvoboja Chelseaja i Barcelone da je igrao rukom u svom kaznenom prostoru, te da je sudac mogao dosuditi penal za domaćine.

"Iskreno govoreći, lopta me dotaknula u ruku, no, ja nisam htio igrati rukom! Sudac je u toj situaciji imao mogućnost izbora, bilo je to njegovo slobodno sudačko uvjerenje. Nije dosudio jedanaesterac i ta se njegova odluka mora poštovati. Ponekad su sudačke odluke pogrešne, ali ja sam jedino sretan da smo izborili plasman u finale. Na ostale stvari ionako ne možemo utjecati"; kaže je 22-godišnji branič Barce.

Chelseajevi igrači bili su već na terenu vidno ogorčeni suđenjem norveškog arbitra Toma Henninga Øvreba, smatrajući da je trebao dosuditi i više od jednog jedanaesterca. No, Pique se više bavio svojom momčadi.

"Bilo bi teško očekivati da u dvije utakmice ne zabijemo niti jedan pogodak. To se momčadi kao što je naša teško može dogoditi, iako smo od 66. minute igrali s desetoricom (tada je isključen bio Eric Abidal, op.a.). Istina je da smo zabili u zadnjoj minuti, ali najvažnije je da smo zabili. Ne mogu vam opisati koliko sam sretan."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pique će, tako, u finalu na svoju bivšu momčad, Manchester United.

"Bit će to posebna utakmica, naročito za mene. Proveo sam tri godine u Manchesteru. Bile su to tri dobre godine, lijepo iskustvo. No, ipak mi je najvažnije da je moja momčad u finalu", zaključio je.

Totalsport
Foto: AFP

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara