30%-tni rast prodaje Atlantic Grupe u SiCG

30%-tni rast prodaje Atlantic Grupe u SiCG

PRODAJA Atlantic Grupe na tržištu Srbije i Crne Gore je, od stupanja na snagu Sporazuma o slobodnoj trgovini 1. srpnja ove godine, porasla za 30 %. S obzirom da Sporazum obuhvaća bitno smanjenje carina, omogućio je značajno sniženje cijena proizvoda Atlantic Grupe, te time povećao njihovu konkurentnost na policama maloprodajnih lanaca. Ovo se posebno odnosi na proizvode Cedevita i Rosal, kao dva branda koji s najvećim udjelom sudjeluju u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe na tržištu SiCG.

Bogdan Slovnik, izvršni direktor Atlantic Grupe za međunarodna tržišta, objašnjava: "Predviđajući efekte Sporazuma o slobodnoj trgovini, u SiCG smo još u svibnju znatno snizili cijene većine naših proizvoda i time ojačali svoju poziciju na tamošnjem tržištu. Postojeći pozitivni trend se nastavlja, pa predviđamo da ćemo u 2005. godini ostvariti prihode od 2,5 milijuna eura."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Atlantic Grupi izražavaju zadovoljstvo poslovnim rezultatima i na ostalim tržištima bivše Jugoslavije. Cjeloukupni izvoz u to područje veći je 7% u odnosu na prošlu godinu, od čega posebno valja istaknuti tržište BiH koje bilježi porast prodaje od 16% i tržište Makedonije s rastom od čak 37%.

Kako bi ostvarila još veću konkurentnost svojih proizvoda, i time ujedno osnažila svoj izvozni potencijal, Atlantic Grupa je pokrenula ciklus investicija u novu tehnologiju proizvodnje, novi dizajn ambalaže, te daljnje proširenje svog proizvodnog asortimana. Inovacije u dizajnu proizvoda i njihove ambalaže, kao i proširenje linija proizvoda su već uvedeni kod Cedevite, Cedevite Balance, Cedevita čajeva, te Vitaminskih bombona.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara