Cilj Hrvatske turističke zajednice je povećanje dolazaka u pred i postsezoni: Manje sajmova, više multimedije

Foto: Goran Sebelić/Cropix

POTPORA povećanju broja turističkih dolazaka u pred i postsezoni te u kontinentalnim odredištima, uz naglasak na online promidžbu i razvoj turističkih zajednica u destinacijske kompanije, obilježit će rad Hrvatske turističke zajednice u idućoj godini.

Na desetoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a usvojen je Program rada za 2013. godinu koji je usmjeren na dva glavna cilja: povećanje broja dolazaka u pred i postsezoni te u kontinentalni dio Hrvatske. Ministar turizma Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova.

"Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni", rekao je Ostojić.

Predstavljajući program, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti realizirati putem online kanala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manje sajmova, više multimedije

Kako su priopćili iz HTZ-a, među nekim novinama su viralna marketinška kampanja, smanjen je broj sajamskih nastupa, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.

Osim usvajanja Programa rada, za novog direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu odabran je Tonko Rilović. Vijeće je također usvojilo i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom, sobzirom na to da je riječ o sportu koji je u vrijeme priprema Hrvatske za sezonu iznimno popularan na emitivnim tržištima.

"Ova suradnja će nam, osim medijske pozornosti na ciljanim tržištima, donijeti i pozornost šire publike", zaključio je ministar Ostojić.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara