Coca-Cola i dalje najvrjedniji svjetski brand, na drugo mjesto skočio Apple
Ilustracija: JLP
KONZULTANTSKA tvrtka Interbrand u svom je 13. godišnjem izvještaju rangirala Coca-Colu na prvo mjesto liste najvrjednijih brandova, prenose strani mediji.
Coca-Colina premoć i nije velika novost, s obzirom na to da se na vrhu nalazi već 13 godina. Interbrand procjenjuje da je brand vrijedan 77,8 milijardi dolara.
Na drugo mjesto je ove godine skočio Apple čiji je brand vrijedan više od 76 milijardi, a na trećem se nalazi IBM sa 75 milijardi dolara.
Lista se sastavlja prema više kriterija: financijska izvedba, uloga branda u utjecaju na odabir potrošača te sposobnost branda da priskrbljuje profit matičnoj kompaniji.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati