Francuska Nacionalna fronta upozorava na "kebabizaciju nacije"
Screenshot: YouTube/ilustracija
FRANCUSKA desnica je lansirala svježu kampanju protiv rastućeg apetita za kebab, prihvativši ga kao još jedan modalitet koji vodi prema kulturološkoj islamizaciji nacije čija je kuhinja metafora za autohtoni identitet.
Kebab se u Francuskoj pojavio zajedno s turskim doseljenicima u 90-im godinama prošlog stoljeća i postao omiljen među populacijom pristiglom sa sjevera Afrike. Svake godine se pojede oko 300 milijuna donera i jufki u oko 10,200 prodajnih mjesta, piše onislam.net.
Popularna hrana se može pronaći svugdje, na glavnim trgovima gradova i francuskim zaseocima. Prošlog mjeseca četiri pečenjare su otvorene u Bloisu, popularnom odredištu za turiste, što je bila kap previše za Nacionalnu frontu.
"Povijesni centar Bloisa, dragulja francuske povijesti, se pretvara u orijentalni grad," ocijenili su u stranci koja je za trend otvaranja sve većeg broja pečenjara skovala termin "kebabizacija".
Za vlasnike pečenjara, nova kampanja Nacionalne fronte predstavlja još jedan način za kritiziranje islama i doseljenika.
Damien Schmitz, koji kebab prodaje u Parizu, kaže da političari koriste kebab da bi "govorili loše stvari o muslimanima bez da spominju muslimane".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati