Hajdaš Dončić: Josipović me neugodno iznenadio, SDP mu je omogućio prvi i financirao drugi mandat
Foto: FAH
MINISTAR pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić u emisiji Novi dan na N1 osvrnuo se na prosvjed radnika Pružne građevine, na izjave Mirele Holy, na projekt Pelješkog mosta te na Jadransko-jonski pravac.
Hajdaš Dončić rekao je kako je glavni razlog za prosvjed radnika PG-a gubljenje sindikalnog članstva.
"Oni prosvjeduju zbog protivljenja restrukturiranju tvrtke. Generalno ih financiraju porezni obveznici, tvrtka je neefikasna u 21. stoljeću. Priče i spinovi da tvrtka ostvaruje dobit nisu točni, točno je da HŽ Infrastruktura ostvaruje dobit. Podržavam HŽ Infrastrukturu i poručujem im - samo naprijed!", rekao je Hajdaš Dončić.
"Izjave Mirele Holy su spin"
Komentirao je i izjave Mirele Holy, koja se jučer žestoko obrušila na Vladu, ustvrđujući kako je Vlada tvrtki Pružne građevine praktički onemogućila da se kandidira za posao izgradnje pruge Dugo Selo - Križevci.
Ministar je rekao kako se radi o spinu te dodao kako se "mora poštovati privatno vlasništvo", jer "nije dobro da postoji državna konkurencija".
"Nema razloga da ovdje država bude gospodar tome. Razlog za prosvjed je gubljenje sindikalnog članstva. Cijela priča u HŽ-u se svodi na sindikate. Nema drugog razloga za prosvjed. Dosad su HŽ-om upravljali sindikati, a sada to više nije tako", smatra Hajdaš Dončić.
Dončić je, komentirajući projekt Pelješkoga mosta, istaknuo kako se radi o majci svih bitaka.
Hajdaš Dončić: Država je na Pelješkom mostu popušila 230 milijuna kuna
"Hrvatske ceste su potpisale ugovor za studiju izvodljivosti koja će biti gotova u petom, šestom mjesecu i nakon toga nema prepreka da se raspiše natječaj za gradnju, što je biti na ljeto ili na jesen. Nije upitno da će jug Hrvatske biti povezan mostom. Država je na tom projektu popušila 230 milijuna kuna.
Tek kada bude gotova projektna dokumentacija, mi raspisujemo natječaj", istaknuo je.
Ministar je komentirao i 4,74 milijardi eura duga HAC-a.
"Ove godine HAC mora vratiti 800 milijuna eura kredita zbog dionica koje su se gradile, a nisu trebale. Bez restrukturiranja duga HAC-a, građani će morati plaćati taj dug. Treba ga smanjiti, a ne prolongirati. Ceste ostaju Hrvatske, ona su javno dobro. Ovo je projekt Ministarstva financija - kako restrukturirati hrvatski dug i olakšati si buduće zaduživanje", naglasio je, osvrćući se i na početak izgradnje mosta Trogir-Čiovo.
Hajdaš Dončić je rekao kako prvo treba pripremiti gradilište te kako se tek nakon toga može krenuti s izgradnjom.
"Nema više bureka, ćevapa i kamena temeljaca", istaknuo je Hajdaš Dončić.
Ministar je prokomentirao i razvoj Jadransko-jonskog pravca.
"Mi smo članica EU, tamo postoji devet koridora. U Hrvatskoj postoje samo dva koridora. Jadransko-jonski pravac će se razvijati do 2030. godine. Do 2030. godine nema šanse za ništa - treba izraditi sve studije i napraviti izračune. Stvari su se promijenile otkako smo ušli u EU", naglasio je.
"Josipović me neugodno iznenadio "
Za kraj, Hajdaš Dončić osvrnuo se na medijske napise o avionskom letu Zorana Milanovića do Splita, a kasnije i Lastova i Hvara te na jučerašnji medijski istup Ive Josipovića.
"Hidroavion je plaćen sam. To je za mene bespredmetno pitanje, nije razbacivanje državnim novcem - ne možete na Lastovo i Hvar doći u jednom danu na drugačiji način", rekao je Hajdaš Dončić.
"Josipović me neugodno iznenadio, žao mi je da tako percipira SDP koji mu je omogućio prvi mandat i bio najveći financijski kontributor u drugom mandatu", zaključio je ministar, osvrćući se na izjavu bivšeg predsjednika Ive Josipovića koji je jučer javno odbio mogućnost vraćanja u SDP.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati