Hrabri telefon postaje još dostupniji: Dvije telefonske linije za djecu na novom broju 116-111, linija za odrasle na starom broju 0800-0800

Foto: Hrabri telefon

NAKON završetka kampanje "Svaki propušteni poziv je propuštena prilika" Hrabri telefon postao je još dostupniji. Osim dvije telefonske linije za djecu na novom broju 116-111, otvorena je i savjetodavna linija za odrasle na starom broju 0800-0800.

Do sada je zbog zauzetosti Savjetodavne linije za djecu, inače jedine u Hrvatskoj, Hrabri telefon bio u mogućnosti odgovoriti na samo jedan od četiri poziva djece i roditelja, dok bi ostali pozivi ostali neodgovoreni.

Predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka poručila je kako će nove usluge liniju za djecu učiniti još dostupnijom, ali i širom otvoriti vrata roditeljima.

"Prije smo imali 0800-0800 i to je bio broj linije za djecu, sada linija za djecu dobiva novi broj 116-111 i bit će dvije s tim brojem, a nova usluga i linija za roditelja će biti na našem starom broju 0800-0800", istaknula je Hrpka.

Prošle godine Hrabri telefon zaprimio je 19.304 poziva, od kojih je oko 2.000 ušlo u daljnju obradu. U većini slučajeva, oko 60 posto, zvali su roditelji, a najčešći razlog bio je zbog problema zlostavljanja i nasilja.

Tijekom kampanje za nove linije poslano je 3.600 SMS poruka građana, a prikupljeno je ukupno 308 tisuća kuna.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara