Hrvatska informativna kampanja "Europska budućnost hrvatskog poljoprivrednika" proglašena drugom najboljom u EU
Screenshot: MVPEIRH/YouTube
"EUROPSKA budućnost hrvatskog poljoprivrednika" naziv je informativne kampanje, koju je Europska komisija odabrala kao drugu najbolju u kategoriji komuniciranja s javnošću između 118 prijavljenih kampanja ove vrste iz zemalja članica Europske unije.
Kampanjom su se, poručuju iz Agencije za plaćanja u poljoprivredi, hrvatski poljoprivrednici upoznali s pravima i obvezama kod korištenja različitih fondova Zajedničke poljoprivredne politike EU, koja obuhvaća 40 posto ukupnog godišnjeg proračuna Europske unije, a provela ju je tijekom 2012. i početkom 2013. Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati