Josipović s Dana komunikacija: Industrija oglašavanja može značajno doprinijeti hrvatskoj ekonomiji

Josipović s Dana komunikacija: Industrija oglašavanja može značajno doprinijeti hrvatskoj ekonomiji

Ilustracija: Hina

U ROVINJU su sinoć službeno završili Dani komunikacija koji su počeli u četvrtak i to dodjeljivanjem prestižne nagrade Effie za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama. Prisutnima se video porukom obratio i pokrovitelj manifestacije predsjednik Ivo Josipović.
Drugi po redu Dani komunikacija u Rovinju okupili su rekordnih 1400 marketinških stručnjaka iz zemlje, ali i iz regije. Na sinoćnjoj finalnoj večeri festivala predsjednik Ivo Josipović je čestitao svim dobitnicima strukovnih nagrada i poželio im puno uspjeha na budućim projektima.

"Vjerujem da je spoj kreativnosti i novih tehnologija u suradnji s realnim sektorom i medijima mogućnost da se da veliki doprinos rastu hrvatskog gospodarstva i promociji Hrvatske na međunarodnom tržištu. Okupljanje vrsnih stručnjaka i međunarodnih predavača, kao i mladih kreativca u okruženju jednog od najljepših hotela na Jadranu zacijelo će dodatno potaknuti suradnju između predstavnika industrije oglašavanja. Radi se o industriji koja je značajan segment svake ekonomije, usprkos krizi ili upravo zato, radi krize koju moramo slomiti", rekao je predsjednik Josipović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Središnji nacionalni festival marketinških komunikacija službeno je završio sinoć dodjelom nagrade Effie, a neslužbeni program se protegnuo do ranih jutarnjih sati. Na ovogodišnji Effie prijavilo se 40 radova, u ukupno devet kategorija, a nagrada Grand Prix Effie 2014. uručena je Ledovoj kampanji "Ledonardo - potraga za sladolednim genijalcem" Imago reklamne agencije i Unexa.

"Meni je drago da ova nagrada ide u ruke kampanji koja je pokazala da se može i mora raditi drugačije i da se na jedan kreativan, inovativan te vrlo kvalitetan način mogu postići dobri poslovni rezultati, što je nama oglašivačima uvijek ključno", pojasnila je kriterije ocjenjivanja i proglašenja najboljeg rada predsjednica žirija Effie Maja Čulig. U ime organizatora Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, zahvalio se svima koji su zaslužni za održavanje Dana komunikacija.

"Mislim da je unatoč tome što je žiri Effiea bio prilično strog, da je Effie dobar svršetak priče koju smo živjeli zadnja dva dana, Dana komunikacije. Zato je uredu da se zahvalimo akterima te priče, prije svega svima vama, sudionicima. S obzirom na to kakva je gužva bila na predavanjima, ali i na koncertu Dubioze kolektiv u petak, vjerujem da ste i vi bili zadovoljni s pričama koje ste čuli u Rovinju", rekao je Ciglar. Podsjetimo, u petak su dodijeljene i nagrade IdejaX, Mixx i IdejaXica, a slavilo se uz koncert Dubioze kolektiv. Od četvrtka do subote u rovinjskom hotelu Lone održavale su se brojne zanimljive radionice. Također, izmjenjivali su se vrhunski domaći i strani predavači, među kojima su Kris Hoet, Julie Burstein, Slavimir Stojanović i Mirko Ilić. Njihove poruke sudionici Dana komunikacija sada samo trebaju primijeniti, a već iduće godine imaju priliku pokazati i što su naučili.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara