Nova regulacija prometa na dionici Sesvete-Borongaj: Vlakovi voze samo jednim kolosijekom
Ilustracija: Arhiva
OD DANAS počinje nova faza radova na pruzi Borongaj-Dugo Selo, i to na dionici Sesvete-Borongaj. Promet će teći samo jednim kolosijekom te će kako se predviđa, do kraja ožujka na snazi biti nova posebna regulacija prometa.
Kako su izvijestili iz HŽ Infrastrukture, gradsko-prigradski vlakovi neće voziti između zagrebačkog Glavnog kolodvora i kolodvora Sesvete. Umjesto njih na relaciji Sesvete - tramvajsko okretište Borongaj i obratno vozit će posebna ZET-ova autobusna linija 610. Od okretišta Borongaj putnici će moći nastaviti putovanje redovitim tramvajskim linijama 1, 9 i 17. Dok traje ovakva regulacija prometa željezničke prijevozne karte vrijedit će na posebnoj autobusnoj liniji i na redovitim tramvajskim linijama koje kreću s okretišta Borongaj, i to do Trga bana Jelačića odnosno Zagreb Glavnog kolodvora.
Brzi i putnički vlakovi iz smjera Varaždina, Koprivnice, Osijeka, Novske i Vinkovaca te obratno vozit će prema voznom redu na čitavoj relaciji do zagrebačkoga Glavnog kolodvora. Iznimka su vlakovi 741 (Zagreb - Vinkovci), 783 (Zagreb - Osijek), 786 (Virovitica - Zagreb), 744 (Vinkovci - Zagreb) i 415 (Zagreb - Vinkovci - Beograd) koji će voziti pomoćnim prijevoznim putem prekoZagreb Ranžirnog kolodvora.
Ti vlakovi zaustavljat će se u kolodvoru Sesvete. Svi ostali brzi i putnički vlakovi, osim u kolodvoru Sesvete, zaustavljat će se i u stajalištima Maksimir, Trnava i Čulinec.
Putnici se mole i da obrate pozornost na to da će se u kolodvoru Sesvete neki vlakovi spajati u jedan koji će voziti na relaciji Sesvete - Zagreb GK. Riječ je o vlakovima:
- 742 (Vinkovci - Zagreb) i 580 (Osijek - Zagreb) - neće se zaustavljati u stajalištu Trnava
- 782 (Osijek - Zagreb) i 748 (Vinkovci - Zagreb) - neće se zaustavljati u stajalištu Trnava
- 2208 (Koprivnica - Zagreb) i 2014 (Vinkovci - Zagreb) - zaustavljat će se u svim stajalištima.
Dionica Borongaj-Dugo Selo duga je 16 kilometara, na njoj se križaju glavni međunarodni i unutarnji prometni koridori. Vrijednost radova iznosi 230 milijuna kuna, a trebali bi biti završeni u ljeto 2014. godine. Nakon remonta maksimalna brzina vlakova na toj dionici iznosit će 140 kilometara na sat.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati