Split i ove godine turistički hit, ali može i bolje: "Ako se oslanjamo samo na sunce i more premalo smo napravili"

Foto: FR Foto (Duje Bonačić)

SPLIT i Splitsko-dalmatinska županija ove su godine apsolutni turistički hit s više od 1,8 milijuna dolazaka i 10,6 milijuna noćenja, no unatoč tome direktor županijske Turističke zajednice Joško Stella još uvijek nije u potpunosti zadovoljan jer su te brojke, s obzirom na marketinška ulaganja i razvoj turizma u županiji, očekivane.

Samo u kolovozu povećan je broj dolazaka za 13 posto, te je za osam posto više noćenja što su, priznaje Stella, rekordni podaci, kao i prvih osam mjeseci u kojima je zabilježeno 10 posto više dolazaka. Ono na čemu sada intenzivno rade je turistička 2015. godina, te predsezona i podsezona.

"Na tome već radimo jer iskreno rečeno nismo zadovoljni. Još moramo razviti novih proizvoda i uključiti što više subjekata u razvoju tih novih proizvoda u turizmu jer, vidjeli smo i ovu sezonu, ako se oslanjamo samo na sunce i more premalo smo napravili", kaže Stella.

Napominje kako Split i Splitsko-dalmatinska županija već sada nude nove stvari na turističkom tržištu među kojima je ukupno 68 tvrđava, ali i Rimske ceste, Dalmatinska zagora, te tri UNESCO lokaliteta: Dioklecijanova palača, Trogir i starogradski (Hvar) Ager najbolje sačuvan antički katastar na Sredozemlju zbog čega je 2008. kao sedmi hrvatski lokalitet uvršten na UNESCO-ovom popisu svjetske baštine.

Englezi i Skandinavci kompenzirali pad ruskog tržišta

"Od sedam UNESCO lokaliteta u Hrvatskoj tri se nalaze u našoj županiji i na tome možemo graditi brend kulturnog, aktivnog i ruralnog turizma", dodaje Stella koji je najavio kako će početi raditi i na sakralnoj baštini.

Tu najveću županiju na moru najčešće posjećuju Česi, Poljaci i Nijemci, no kako sada stvari stoje Poljaci se grčevito "bore" da Česima oduzmu prvo mjesto. Stella kaže kako su Nijemci stabilni i imaju dobar rast, čak bolji od Poljaka i Čeha. Ono što je zanimljivo, napominje, jest da je englesko i skandinavsko tržište, u koja su najviše ulagali, donijelo preko 20 posto povećanja u prvih osam mjeseci. Zbog toga su turistički djelatnici iznimno zadovoljni jer time kompenziraju pad ruskog tržišta, priznaje.

Stella otkriva kako je veliki interes turista za nedavno uvedene hidroavione koji iz Splita za 99 kuna voze za Hvar. Kazao je kako je nedavno sudjelovao u velikoj koordinaciji svih turističkih zajednica županije zbog oživljavanja bračkog aerodroma koji žele povezati sa svjetskim destinacijama poput Zuricha. Županijska turistička zajednica već se aktivno uključila u to, pa pregovara da do idućeg ljeta iz Zuricha Brač dobije direktnu liniju. Kako bi uspjeli u tome prezentirat će se na sajmu u Zurichu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara