U Saboru rasprava o zakonu o regulaciji tržišta željezničkih usluga

U Saboru rasprava o zakonu o regulaciji tržišta željezničkih usluga

Foto: Hina

U SABORU se raspravlja o pripajanju Agencije za regulaciju tržišta željezničkih usluga (ARTZU) Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), kako bi se racionaliziralo poslovanje javne uprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga se domaće zakonodavstvo usklađuje s pravnom stečevinom Europske unije. Riječ je o Zakonu koji se donosi istovremeno kad i dopuna Zakona o elektroničkim komunikacijama radi pripajanja Agencije za regulaciju tržišta željezničkih usluga (ARTZU) Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM).

"HAKOM postaje jedinstvena regulatorna agencija za mrežne djelatnosti i mijenja naziv u Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti što donosi uštede od 2,3 milijuna kuna ove godine i to je jedna mjera od fiskalne konsolidacije, isti prostor isti pravnici. To je zapravo i preduvjet da se druge dvije agencije spoje sa Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti što je dobar primjer u drugim zemljama EU", rekao je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.

Laburist Mladen Novak smatra da neće biti nikakvih ušteda niti povećanja učinkovitosti jer svi zaposlenici ostaju na svom radnom mjestu i nastavit će raditi kao do sada. Najsporniji mu je resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić. "Tvrdim da sve što je u njegovu resoru je dvojbeno, svaka odluka mi je sumnjiva i dvojbena i u svakoj vidim i ono nešto ispod", kaže Novak.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara