Apple danas predstavlja novi uređaj: O njemu se toliko pričalo da reklama neće biti ni potrebna
Foto: Apple
ŠTO god da se dogodi na današnjoj prezentaciji, čini se kako je Apple već ispunio svoj cilj. Novi uređaj nije ni predstavljen, a o njemu se prethodnih tjedana toliko pisalo i špekuliralo da reklamiranje nije potrebno.
Otkad su poslane službene pozivnice za današnji događaj "Let's talk iPhone", vojska analitičara ih pokušava dešifrirati i odgonetnuti što će nam Apple ovog puta ponuditi. Najviše polemike izaziva oznaka sličice telefona, što je za mnoge znak da će danas biti predstavljen samo jedan uređaj. A ako je vjerovati glasinama, to neće biti dugoočekivani iPhone 5, već "nabrijanija", ali i jeftinija verzija četvorke - iPhone 4S.
Moguće i glasovne naredbe?
Navodno će imati kameru od osam megapiskela, 512 MB radne memorije i procesor A5 kakav se koristi i u iPadu, a bit će dostupan u bijeloj i crnoj boji. Cijena bi trebala ostati u rangu dvjestotinjak dolara. Šuška se i kako bi Apple u novi telefon mogao ubaciti i funkciju glasovnih naredbi. To je vjerovanje utemeljeno na činjenici da je kompanija prošle godine kupila Siri Inc., koji razvija upravo takav softver, ali i samom činjenicom da se današnja prezentacija zove - "Let's talk iPhone".
Cook uskače u (pre)velike cipele
Apple je ostao hladan na sve špekulacije i odbio komentirati sve preuranjene navode i tako samo potaknuo iščekivanje i dodao dozu neizvjesnosti. Neizvjesno je i hoće li prezentaciji prisustvovati Steve Jobs, koji je nedavno odstupio s položaja zbog zdravstvenih razloga. Na leđima njegovog nasljedniku Tima Cooka je veliki teret, jer tek treba pokazati da je dovoljno dobar showman koji će "zavoditi mase" jednako dobro kao i Jobs.
Teško da Apple može promašiti
U svakom slučaju, tijekom dana svijetu će biti predstavljena nova igračka iz Applea, koja će nedvojbeno polučiti uspjeh, jer rezultati u zadnjih nekoliko godina sugeriraju kako je svaka druga opcija nezamisliva. Kada je 2007. godine Jobs predstavio prvi iPhone, doslovno je pokrenuo revoluciju u čitavoj industriji mobilnih telefona, a svaki sljedeći model bio je još veći hit. Isto vrijedi i za iPod predstavljen davne 2002. godine, ali i za iPad s kojim nas je Apple upoznao prošle godine.
Jedina potencijalna opasnost za Apple je predstavljala mogućnost da, u uvjetima ekonomske krize, kupci ne budu spremni izdvojiti previše novca za novi uređaj. Međutim, čini se kako su u Appleu odlučili biti razumni pa su novi uređaj odlučili smjestiti u niži cjenovni rang i tako uzeti dio kolača i na tržištu na kojem vladaju telefoni s Android operacijskim sustavom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati