Atlantic grupa imala prihod od 5,4 milijarde kuna; Tedeschi: Fokusiramo se na zapadna tržišta
Foto: Atlantic
ATLANTIC Grupa je u 2015. godini ostvarila prihode od prodaje od 5,4 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 5,6 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 404,0 milijuna kuna i manja je za 8,3 posto, najviše uslijed rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 242,3 milijuna kuna, što je rast od 21,1 posto u odnosu na 2014., priopćeno je iz Atlantica.
Od važnih poslovnih događaja u 2015. ističe se reorganizacija distribucijskog poslovanja uz osnivanje distribucijskih kompanija na tržištima Njemačke i Austrije, što pokazuje izniman fokus na daljnju internacionalizaciju. Godinu je obilježio i nastavak jačanja distribucije u regiji, a u Hrvatskoj se ističe ugovor s novim principalom Phillips Hrvatska. Također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom nova tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški, u koju je uloženo 100 milijuna kuna.
Tedeschi: Fokus na zapadna tržišta
Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, uspješno je integrirana te danas s brendom Bakina tajna čini novo poslovno područje Gourmet, a krajem godine je sa Spider Grupom, dugogodišnjim ugovornim partnerom u proizvodnji čajeva pod brendovima Cedevita i Naturavita, potpisan ugovor o kupoprodaji poslovanja s čajevima.
U 2016. godini nastavlja se fokus na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima, a posebnu pozornost kompanija i dalje posvećuje održavanju likvidnosti te upravljanju financijskim obvezama i rizicima.
"Unatoč izazovnim makroekonomskim uvjetima na većini tržišta, u 2015. godini ostvarili smo rast prihoda od prodaje te poboljšanje neto profitabilnosti, a Atlantic Grupa je prema posljednjem istraživanju Euromoney-ja proglašena ukupno najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u središnjoj i istočnoj Europi. Nastavljajući razvijati poslovanje u regiji, fokus našeg budućeg razvoja okrenut je prema razvijenim zapadnim tržištima, gdje najveći potencijal imaju naši brendovi Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita i Multipower", komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati