BBDO Worldwide i OMD najbolje oglašivačke agencije na globalnoj razini

BBDO Worldwide i OMD, globalne mreže oglasnih i medijskih agencija, prema mišljenju magazina Campaign proglašene su najboljima u svojim kategorijama u 2005. godini.

Najpoznatiji svjetski časopis koji se bavi industrijom oglašavanja, Campaign magazine, nagrade za najbolje svjetske mreže agencija u različitim strukovnim kategorijama dodjeljuje tradicionalno, jednom godišnje.

BBDO je svoju nagradu zaslužio zbog iznimnog broja novih klijenata koje je osvojio tijekom tekuće godine (samo u tri kolovoška tjedna u SAD-u je potpisao gotovo milijardu dolara vrijedne poslove za nove klijente, od čega 600 milijuna dolara za Bank of America), kao i zbog nagrada koje je dobio u Cannesu, na svjetskom festivalu oglasne industrije. Bila je to najbolja godina u Cannesu za BBDO - osvojio je čak 37 "Lavova" za 30 klijenata iz 20 različitih BBDO agencija.

Za kreativnu reputaciju, kojom se BBDO oduvijek ponosio, ne manje važna je i činjenica da su BBDO agencije u 2005. bile proglašene agencijama godine u čak 18 zemalja u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

OMD je svoje priznanje osvojio po sličnim kriterijima - za rast poslovanja na novim klijentima, globalnu konsolidaciju i kontinuiran uspjeh u stjecanju strukovnih priznanja u svojoj kategoriji.

Predviđa se da će OMD u 2005. godini na svjetskoj razini dosegnuti promet od 23 milijarde dolara, što ga ujedno čini i financijski najsnažnijom medijskom kućom u svijetu. Dvije sestrinske agencije, BBDO i OMD, članice su Omnicoma, najvećeg svjetskog komunikacijskog holdinga, a svoja predstavništva imaju i u Hrvatskoj.

BBDO Zagreb, jedna od vodećih oglasnih agencija i na domaćem tržištu, nedavno je proslavila 15 godina uspješnog poslovanja, a u njezinom sastavu djeluju i agencije Proximity, Dialog i Media Direction.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara