Čakovec: Predstavljen prototip Ro-La vagona izrađena sa švicarskim partnerom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PROTOTIP niskopodnog vagona za prijevoz kamiona, izrađen u Čakovcu u suradnji sa švicarskom tvrtkom Ferreire Cattaneo, predstavljen je danas u čakovečkoj Radionici željezničkih vozila d.o.o.
Vagon serije "Saadkms-z", tzv. Ro-La vagon, služi za prijevoz najnovijih tipova teretnih vozila, tzv. euro-kamione i odgovara najnovijim tehničkim propisima.
U Čakovcu se izrađuju postolja za te vagone, obavlja se montaža i predaja u promet, a švicarski partner izrađuje pokretna postolja.
Kamioni se ukrcavaju preko čelnog vagona uz pomoć posebne rampe. Predviđeno je da se ukrcajne rampe izgrade na terminalima u Spačvi, Rijeci, Splitu, Zagrebu i Koprivnici, a prvi vagon u promet će biti predan u početku kolovoza.
Za kolovoz je najavljeno i potpisivanje ugovora za 50 vagona koji bi trebali biti izrađeni do prve polovice 2005.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Danas predstavljen prototip stoji 500 tisuća eura, a u serijskoj proizvodnji stajat će 150 tisuća eura.
Vagoni Ro-La voze u zatvorenim kompozicijama vlakova koji prometuju po posebnom režimu utvrđenom bilateralnim sporazumima željezničkih uprava, na području kojih se nalaze ukrcajne rampe, a to su: Njemačka, Austrija, Švicarska, Madžarska i Italija.
Vodstvo HŽ-a naglasilo je da se uvođenjem niskopodnih vagona u promet rasterećuju ceste, smanjuje onečišćenje okoliša i povećava prometna sigurnost.
Danas predstavljen prototip razgledali su nakon sjednice Nadzornog odbora Hrvatskih željeznica u Čakovcu predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić i predsjednik Nadzornog odbora Slavko Linić.
Vagon serije "Saadkms-z", tzv. Ro-La vagon, služi za prijevoz najnovijih tipova teretnih vozila, tzv. euro-kamione i odgovara najnovijim tehničkim propisima.
U Čakovcu se izrađuju postolja za te vagone, obavlja se montaža i predaja u promet, a švicarski partner izrađuje pokretna postolja.
Kamioni se ukrcavaju preko čelnog vagona uz pomoć posebne rampe. Predviđeno je da se ukrcajne rampe izgrade na terminalima u Spačvi, Rijeci, Splitu, Zagrebu i Koprivnici, a prvi vagon u promet će biti predan u početku kolovoza.
Za kolovoz je najavljeno i potpisivanje ugovora za 50 vagona koji bi trebali biti izrađeni do prve polovice 2005.
Danas predstavljen prototip stoji 500 tisuća eura, a u serijskoj proizvodnji stajat će 150 tisuća eura.
Vagoni Ro-La voze u zatvorenim kompozicijama vlakova koji prometuju po posebnom režimu utvrđenom bilateralnim sporazumima željezničkih uprava, na području kojih se nalaze ukrcajne rampe, a to su: Njemačka, Austrija, Švicarska, Madžarska i Italija.
Vodstvo HŽ-a naglasilo je da se uvođenjem niskopodnih vagona u promet rasterećuju ceste, smanjuje onečišćenje okoliša i povećava prometna sigurnost.
Danas predstavljen prototip razgledali su nakon sjednice Nadzornog odbora Hrvatskih željeznica u Čakovcu predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić i predsjednik Nadzornog odbora Slavko Linić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati