Carlsberg Croatia u 2004. povećala proizvodnju piva za 16 posto
PIVOVARA Carlsberg Croatia je tijekom 2004. godine povećala proizvodnju piva za 16 posto dok se potrošnja energije smanjila za 6,7 posto po hektolitru u usporedbi s 2003. godinom. Također je povećan ukupni tržišni udio u prvom kvartalu 2005. godine na 13 posto što predstavlja porast od 3 posto ukoliko se usporedi s udjelom od 10 posto na kraju 2003. godine. Izvoza je također povećan za 19 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Ukupan prihod pivovare u prva tri mjeseca 2005. godine iznosio je 43 milijuna kuna, što predstavlja porast od 3 posto kada se usporedi s istim razdobljem 2004. godine.
U prvom kvartalu 2005. godine pivovara Carlsberg Croatia tržištu je predstavila novi brand – Tuborg Green čime je dodatno naglašen vodeći položaj pivovare u inovativnom pristupu i rast kojeg Carlsberg Croatia postiže spajajući međunarodno iskustvo i lokalnu tradiciju.
Grupacija Carlsberg Breweries A/S ostvarila je 20 posto veći volumen prodaje piva na svjetskoj razini u prvom kvartalu ove godine s ukupnim neto prihodom od 7,4 milijarde danskih kruna (1 milijarda eura), što predstavlja povećanje od 9 posto.
Carlsberg Croatia pokazala je predanost zaštiti okoliša današnjim predstavljanjem godišnjeg Izvješća o zaštiti okoliša.U prošloj godini pivovara je u potpunosti (100%) reciklirala staklo, papir, plastiku i PET, dok je biološki otpad također bio obrađen i u pokusnom periodu uspješno iskorišten kao biološko gnojivo u poljoprivredi.
Dodatni pokazatelji uspješnih nastojanja pivovare Carlsberg Croatia sustavi su upravljanja kvalitetom i okolišem u skladu s normama ISO 9001 i ISO 14001 koje je pivovara implementirala prošle godine.
Jorn Pedersen, direktor društva Carlsberg Croatia kazao je da je iznimno ponosan što predstavlja dio kompanije koja je strastveno predana svom poslovanju i ulozi pouzdanog poslodavca, partnera i proizvođača, istovremeno štiteći okoliš u kojem posluje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati