Disney testira DVD "za jednokratnu uporabu"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FILMSKA kompanija Walt Disney uskoro će testirati DVD "za jednokratnu uporabu", proizvod koji bi, kako se nadaju, trebao povećati gledanje njihovih filmova kod kuće.
Takvi će se DVD-i u Americi moći kupiti već u kolovozu za malo veću cijenu od posudbe filma. Kupci će moći pogledati film koliko god puta žele u roku od 48 sati nakon otvaranja omota, nakon čega će se aktivirati kemikalija koja uništava DVD.
Disney namjerava lansirati i pokusnu verziju takozvanog pay-per-view filmskog prijemnika, koji će se moći priključiti na televizor na sličan način kao i videorekorder ili DVD playera. U prijemniku će unaprijed biti pohranjeno stotinu filmova, a Disney će dodavati još deset mjesečno emitiranjem na pokusnim tržištima.
Uređaj će se prvo lansirati u Salt Lake Cityju i još dva grada, a Disney planira proizvesti i prijenosne prijemnike koji će se moći iznajmiti u prodavaonicama elektronskih uređaja. Cijene filmova bit će slične iznajmljivanju u videoteci, a gledatelji će plaćeni film moći gledati koliko god puta žele u razdoblju od 24 sata.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prihvate li korisnici novu tehnologiju, prorijedit će se, nadaju se u Disneyu, njihovi odlasci u videoteke koje filmskim studijima obično plaćaju vrlo malen postotak cijene za posudbu filma. No, plan bi mogao naići na probleme jer je tržište već zasićeno video uslugama kablovskih kompanija, a jaka konkurencija bit će i sve veća dostupnost filmskih hitova na internetu.
(Hina) jšk dgk
Takvi će se DVD-i u Americi moći kupiti već u kolovozu za malo veću cijenu od posudbe filma. Kupci će moći pogledati film koliko god puta žele u roku od 48 sati nakon otvaranja omota, nakon čega će se aktivirati kemikalija koja uništava DVD.
Disney namjerava lansirati i pokusnu verziju takozvanog pay-per-view filmskog prijemnika, koji će se moći priključiti na televizor na sličan način kao i videorekorder ili DVD playera. U prijemniku će unaprijed biti pohranjeno stotinu filmova, a Disney će dodavati još deset mjesečno emitiranjem na pokusnim tržištima.
Uređaj će se prvo lansirati u Salt Lake Cityju i još dva grada, a Disney planira proizvesti i prijenosne prijemnike koji će se moći iznajmiti u prodavaonicama elektronskih uređaja. Cijene filmova bit će slične iznajmljivanju u videoteci, a gledatelji će plaćeni film moći gledati koliko god puta žele u razdoblju od 24 sata.
Prihvate li korisnici novu tehnologiju, prorijedit će se, nadaju se u Disneyu, njihovi odlasci u videoteke koje filmskim studijima obično plaćaju vrlo malen postotak cijene za posudbu filma. No, plan bi mogao naići na probleme jer je tržište već zasićeno video uslugama kablovskih kompanija, a jaka konkurencija bit će i sve veća dostupnost filmskih hitova na internetu.
(Hina) jšk dgk
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati