Želite manji račun za smeće u Zagrebu jer odvoz kasni? Evo što morate napraviti
PROBLEMI s odvozom smeća jedna su od glavnih tema u Zagrebu.
Index je o tome već pisao, a o tome se ekstenzivno očitovao i aktualni gradonačelnik Tomislav Tomašević, kao i novi direktor Čistoće Davor Vić.
>> Zagreb zatrpan smećem, Čistoća zasad nema rješenje
Obojica su priznala da postoje veliki problemi s odvozom smeća, a to podrazumijeva i činjenicu da građani i dalje plaćaju jednaku cijenu usluge odvoza smeća koje nema u obećanom obimu.
Stoga nas je zanimalo mogu li Zagrepčani kojima se smeće neredovito odvozi očekivati da će za taj period dobiti i manje račune za odvoz smeća.
Holding: Izostanak odvoza otpada na pojedinim područjima je izvanredan
Dobili smo odgovor od Zagrebačkog holdinga, koji odmah ističe da se Čistoća nalazi u problemima koji su nastali u dugogodišnjem gradonačelničkom mandatu pokojnog Milana Bandića.
“Izostanak odvoza otpada na pojedinim područjima je izvanredan i posljedica je privremenih operativnih poteškoća ali i pozitivnih promjena navika korisnika koji više odvajaju otpad”, poručuje Holding.
“Sukladno tome, podružnica Čistoća kontinuirano prilagođava frekvencije odvoza otpada na način da povećavamo mjesečni broj dovoza odvojeno prikupljenog otpada (papir, plastika) uz smanjenje broja odvoza miješanog komunalnog otpada, tamo gdje je to potrebno”, nastavljaju.
"Svakom korisniku je usluga odvoza otpada na kraju izvršena"
Holding ističe da je svakom korisniku usluga odvoza otpada na kraju izvršena, u nekim slučajevima u drugom terminu, a u pojedinačnim slučajevima u terminu sljedećeg odvoza.
“Podružnica Čistoća trpi posljedice višegodišnjeg nedovoljnog ulaganja u infrastrukturu i vozni park, niske raspoloživosti radne snage, ali i globalne krize koja utječe na dostupnost rezervnih dijelova za mehanizaciju i vozila. I ovim putem se građanima ispričavamo i molimo ih za razumijevanje. Operativne poteškoće se rješavaju te se uskoro očekuje stabilizacija poslovnih procesa i uspostavljanje redovnog odvoza otpada”, poručuju.
Ukratko, automatskog smanjenja računa za odvoz smeća neće biti.
Kako možete dobiti manji račun za odvoz smeća?
Ali, postoji način da dobijete manji račun za smeće. Morate se žaliti.
“Ako i nakon ovog pojašnjenja korisnik smatra da mu nije izvršena usluga, odnosno da su mu izostala dva ili više odvoza miješanog komunalnog otpada, po zaprimanju jedinstvene uplatnice Zagrebačkog holdinga d.o.o., može uložiti pisani prigovor na e-mail adresu holding.centar@zgh.hr, cistoca.reklamacije@zgh.hr ili poštom na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, uz navođenje datuma izostanka odvoza”, kažu iz Holdinga.
Ne zaboravite pritom da je rok za podnošenje reklamacije na račun 30 dana od dana dospijeća računa za pruženu javnu uslugu.