I Facebook ide u politiku: Zaposlenici će u Kongresu lobirati za podobne kandidate
Foto: Facebook
KOMPANIJA Facebook jučer je američkom Federalnom izbornom povjerenstvu predao sve potrebne papire za osnivanje Političkog akcijskog odbora zvanog FB PAC.
"Ovaj politički odbor našim će zaposlenicima dati mogućnost da se i njihov glas čuje u političkom procesu, i to tako što će otvoreno i javno moći podržavati kandidate koji dijele naše ciljeve i vjeruju u vrijednost inovacije kao osnove naše ekonomije, pritom dajući ljudima moć razmjenjivanja informacija kako bi svijet postao bolje i povezanije mjesto", kazao je glasnogovornik firme.
Facebook je ove fiskalne godine već potrošio 550.000 dolara na lobiranje, što je solidan porast u odnosu na prošlu godinu kada je trošak za lobiranje iznosio 350.000 dolara. Međutim, to je još uvijek sitnica u odnosu na svote koje za lobiranje izdvajaju konkurenti Google i Microsoft, a koje su već ove godine premašile 3,5 milijuna dolara.
Facebook je nedavno opet malo iskopirao Google, kada je i sam zaposlio nekoliko republikanaca kao konzultante. Za Facebook to znači približavanje konzervativnoj Nacionalnoj federaciji neovisnih poduzetnika te američkoj Gospodarskoj komori, piše Huffington Post.
"Mali poduzetnici kralježnica su američkog gospodarstva i smatramo kako Facebook može biti izvanredan alat za njihov napredak i uspjeh" izjavila je Facebookova dužnosnica Sheryl Sandberg. Kako bi pokazali da zaista tako i misle, Facebook je najavio da će malim obrtnicima ponuditi besplatno reklamiranje na sajtu u iznosu od 10 milijuna dolara.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati