Glas Koncila otkriva "radosti" recesije: Ako ne spominjete krizu, ona neće doći

Glas Koncila otkriva "radosti" recesije: Ako ne spominjete krizu, ona neće doći

Tekst: M.M.
Foto: Arhiva

"KOLIKO li se već crnila potrošilo na riječi 'kriza' i 'recesija' u tisku, koliko sati emitiranja u elektroničkim medijima! Jedno detaljno psihološko istraživanje vjerojatno bi nam otkrilo da su glavni uzrok pesimizma kod građana u posljednje vrijeme, osim političara - mediji", stoji u novom broju neslužbenog glasila Crkve u Hrvata Glasa Koncila u kojem svojim mladim čitateljima otkrivaju sve radosti recesijskog doba u članku pod naslovom: Neotkrivene mogućnosti 'recesijskog doba'.

Naime, u tom članku savjetuju svoje mlade čitatelje vjernike da će najbolje izbjeći recesijske efekte na način da uopće ne razmišljaju o "krizi" i ne čitaju i slušaju hrvatske medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatski građani posljednjih su mjeseci zasigurno među najinformiranijima u Europi kad su u pitanju termini poput proračuna, rebalansa, subvencija, likvidnosti... Neutralan promatrač pomislio bi da većina Hrvata posjeduje diplomu ekonomskog fakulteta ili je u najmanju ruku završila neku višu ekonomsku školu", stoji u savjetima Glasa Koncila u kojem se zaključuje da su domaći mediji već polako izmoždili psihu većine koja očajnički vapi za vedrijim i optimističnijim sadržajima.

Glas Koncila ne savjetuje što kada efekti recesije odnosno krize pokucaju na vrata doma poput otkaza ili smanjenja plaća ili je tome zapravo najbolje šutjeti.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara