HHO upozorava na učestalo objavljivanje neprovjerenih informacija
Tekst se nastavlja ispod oglasa
VIJEĆE za medije HHO-a upozorilo je danas na, kako kaže, učestalo objavljivanje neprovjerenih i parcijalnih informacija, nagađanja i glasina čime se pojedincima nanosi nepopravljiva šteta, a javnost dobiva izvitoperenu sliku događaja.
Kao primjer za takvo pisanje Vijeće navodi tjednik "Globus" koji je članak o Asimu Kurjaku i Sanji Kupešić objavio s nadnaslovom "Ginekološki Bonnie i Clyde", te na taj način, smatraju u Vijeću, to dvoje osumnjičenih ali ne i osuđenih liječnika, izjednačio s parom notornih razbojnika.
Vijeće u priopćenju navodi i primjer tjednika "Nacional" koji je proljetos, tvrdi se, odbio objaviti demanti Vlatka Silobrčića u vezi s ponašanjem vodstva Europskog pokreta u "slučaju Čučić".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kao primjer olakog objavljivanja informacija navodi se i članak iz Vjesnika "Nekadašnji direktor ACI-ja stavio je u džep 880 tisuća kuna".
U HHO-u smatraju da se drastično zanemarivanje profesionalnih i etičkih postulata pri obradi tako osjetljivih tema ne može pravdati kritičkom ili kontrolnom funkcijom medija, kao ni tržišnim ili političkim razlozima.
U Vijeću za medije HHO-a smatraju da se radi o problemima koji se gotovo isključivo tiču autonomne odgovornosti medija, pa se stoga mogu i trebaju rješavati prvenstveno u krugovima novinara i nakladnika.
Kao primjer za takvo pisanje Vijeće navodi tjednik "Globus" koji je članak o Asimu Kurjaku i Sanji Kupešić objavio s nadnaslovom "Ginekološki Bonnie i Clyde", te na taj način, smatraju u Vijeću, to dvoje osumnjičenih ali ne i osuđenih liječnika, izjednačio s parom notornih razbojnika.
Vijeće u priopćenju navodi i primjer tjednika "Nacional" koji je proljetos, tvrdi se, odbio objaviti demanti Vlatka Silobrčića u vezi s ponašanjem vodstva Europskog pokreta u "slučaju Čučić".
U HHO-u smatraju da se drastično zanemarivanje profesionalnih i etičkih postulata pri obradi tako osjetljivih tema ne može pravdati kritičkom ili kontrolnom funkcijom medija, kao ni tržišnim ili političkim razlozima.
U Vijeću za medije HHO-a smatraju da se radi o problemima koji se gotovo isključivo tiču autonomne odgovornosti medija, pa se stoga mogu i trebaju rješavati prvenstveno u krugovima novinara i nakladnika.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati