Hrvatska firma proglašena agencijom godine u svijetu

Hrvatska firma proglašena agencijom godine u svijetu
Foto: Bornfight/Tomislav Grubišić/Awwwards

BORNFIGHT, hrvatska tvrtka za digitalne inovacije, proglašena je agencijom godine u svijetu. Nagradu Agency of the Year dodjeljuje žiri Awwwardsa, panela koji promovira najbolje i najinovativnije dizajne i web stranice.

Bornfight je bio nominiran između 30 najkvalitetnijih svjetskih web agencija, a osnovali su ga Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann.

Agencija godine

"Sad je i službeno - Bornfight je proglašen agencijom godine (Awwwards)!

Sretan sam, ponosan...ne znam, jako mi puno sad stvari prolazi kroz glavu, ali ono što sad vidim je da Bornfight stvarno razvijamo na pravi način. Još otkad smo Daniel i ja prije 10 godina pokrenuli iSTUDIO, uvijek razmišljam o tome vodimo li firmu u pravom smjeru, jesu li nam ljudi sretni na poslu, kako da napravimo da nam bude još bolje, što je sve potrebno da radimo još kvalitetnije stvari, što moramo popraviti, odgovorni smo za tako puno ljudi - sve su me te stvari toliko puta držale budnim i onda sjedim budan u 3 ujutro, mozgam, tražim rješenja, vrtim različite scenarije. I nije lako, ali ovakve nagrade pokazuju da ide kako treba i da svi zajedno firmu guramo u pravom smjeru.

Ali jedna me stvar kod svega ovoga još i više razveselila. Od trenutka kad smo pokrenuli Bornfight, a pogotovo kad je izašla vijest o nominaciji za agenciju godine, dobio sam toliko poruka podrške od prijatelja, poznanika, bivših šefova, partnera s kojima surađujemo, klijenata s kojima smo radili, ljudi koji jednostavno prate ono što radimo... i svi nam žele sreću, žele da ostvarimo tu viziju koju smo si zacrtali i da napravimo od Bornfighta najbolje mjesto za rad.

I zato vam svima želim reći hvala. Hvala svima u Bornfightu, Mediatoolkitu i Degordianu jer radite toliko brutalne stvari da ih ne mogu opisati. Hvala svima koji ste glasovali za Bornfight i omogućili nam da osvojimo ovu veliku nagradu. I za kraj hvala svima na pohvalama i porukama podrške koje ste nam slali - ne možete ni zamisliti koliko nas to gura naprijed, da radimo kvalitetnije i da budemo bolji!", napisao je Grubišić na svom Facebook profilu.

"Šlag na tortu"

Početkom siječnja smo razgovarali s Grubišićem, nakon što je saznao za nominaciju. Zamolili smo ga da ju prokomentira.

"Ova nominacija nam je došla kao šlag na tortu jedne odlične godine. Prije tri mjeseca smo tek pokrenuli Bornfight i krenuli u tu cijelu jednu novu priču, a sada se natječemo protiv svih onih kompanija, agencija i dizajn studija koje su nam bile uzor kad smo pokretali Bornfight. To je iznimno veliko priznanje i dokaz da radimo nevjerojatno innovativne stvari, te da hrvatski web dizajn može bez ikakvih problema stajati uz bok velikim svjetskim agencijama koje iza sebe imaju godine iskustva", rekao nam je Grubišić.

"Moram priznati da me nominacija iznenadila, ali nije potpuno neočekivana. Uvijek govorim da su ljudi koje imamo u timu brutalni specijalisti i da nema toga što ne mogu osmisliti i stvoriti, a ova nominacija upravo to dokazuje. Znao sam da ćemo se jednom natjecati za agenciju godine, ali stvarno nisam mislio da će to doći tako brzo", dodaje.

Čime ste privukli pozornost Awwwardsa?

"Čime smo privukli pozornost? Pa, rekao bih da su to svi projekti na kojima smo radili i koje smo završili ove godine. Tu bih prvenstveno istaknuo set od tridesetak interaktivnih aplikacija koje smo napravili za najveći svjetski muzej u Kuvajtu i inovativnu platformu za trgovanje kriptovalutama za Digital Assets Power Play, te naravno našu korporativnu web stranicu koju smo pustili van kad smo pokrenuli Bornfight prije tri mjeseca i web stranicu za Boranku, najveću kampanju za pošumljavanju u Hrvatskoj, na kojoj smo radili zajedno sa Savezom izviđača Hrvatske i agencijom Imago.

Ovo nam je ogroman vjetar u leđa i, kao što sam već rekao, dokaz da radimo brutalne stvari, a u budućnosti ćemo se fokusirati da budu još i bolje. Moja vizija je da stvorim kompaniju koja će biti najbolje mjesto za rad i u kojoj će se osmišljavati i stvarati proizvodi, aplikacije, webovi i digitalna rješenja koja će našim klijentima i partnerima omogućiti da ostvare progres. I neću stati dok to ne ostvarim", rekao je Tomislav Grubišić za Index.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara