Hrvatski turizam i gospodarstvo predstavljeni na međunarodnom sajmu u Kini

Hrvatski turizam i gospodarstvo predstavljeni na međunarodnom sajmu u Kini
Foto: EPA

HRVATSKA gospodarska komora (HGK) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavili su hrvatsku gospodarsku i turističku ponudu na najvažnijem kineskom međunarodnom uvoznom sajmu koji se od 5. do 10. studenog održava u Šangaju.

Na 2. kineskom međunarodnom uvoznom sajmu - China International Import Expo (CIIE) na kojem sudjeluje više od 150 tisuća kineskih i stranih kupaca, uz izlagače iz više od 100 zemalja svijeta,u sklopu hrvatskog nacionalnog paviljona održan je "Croatia day", susret hrvatskih tvrtki s brojnim kineskim partnerima, izvijestili su iz HGK-a i HTZ-a.

Prošlogodišnji sajam nadmašio očekivanja

Predsjednik HGK Luka Burilović poručio da kinesko tržište više nije rezervirano samo za najhrabrije, već da su vrata kineskog tržišta otvorena za cijeli svijet.

"To je prilika koju ne smijemo propustiti. I ovaj sajam dokaz je da se Kinezi okreću uvozu i smanjenju trgovinskog suficita i važno je da smo ovdje kontinuirano prisutni. Naš izvoz u Kinu samo lani je rastao za 25 posto, što je dokaz da možemo konkurirati na tako velikom tržištu. Na krilima dobrih pokazatelja, ali i dobrih političkih odnosa, vrijeme je za još konkretnije rezultate", kazao je Burilović.

Dodaje da je prošlogodišnji sajam nadmašio očekivanja, pri čemu su ugovoreni poslovi dosegli vrijednost 50,8 milijardi dolara pa se nada da će se i hrvatske tvrtke izboriti za svoj dio kolača.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić ističe da je uz nastup na sajmu ITB China, na kojem je HTZ ove godine osvojio nagradu za hrvatski turizam, ovo drugo ovogodišnje veliko predstavljanje na iznimno važnom kineskom tržištu.

Navodi da je u dosadašnjem dijelu godine s kineskog tržišta ostvareno 24 posto više dolazaka i noćenja u odnosu na isto lanjsko razdoblje, čime Hrvatska turistička zajednica, hrvatski turizam, Kina, Šangaj zauzima drugo mjesto među dalekim tržištima s kojih se u Hrvatskoj ostvaruje najveći turistički promet.

Očekuje se rast potražnje prema hrvatskoj

Prema procjenama kineske nacionalne turističke agencije, u 2020. će oko 200 milijuna Kineza putovati u inozemstvo, pa u skladu s time iz HTZ-a očekuju rast potražnje prema Europi i Hrvatskoj, kaže Staničić.

Napominje i da su ove godine 483 kineska turistička agenta putem interneta završila trening o hrvatskoj kulturnoj, prirodnoj, gastronomskoj i pustolovnoj turističkoj ponudi.

Staničić se na sajmu susreo i s najvažnijim kineskim partnerima poput Shendi grupe i Ctrip-a, s kojima je razgovarao o budućoj zajedničkoj suradnji.

Kako se navodi u priopćenju, Ctrip je najveća kineska internetska turistička agencija, odnosno druga najveća turistička agencija na svijetu koja je najveći oglašivač hotela i smještaja u Kini čije usluge koristi više od 300 milijuna ljudi u više od 220 zemalja.

Shendi grupa je pak najpoznatija po izgradnji i upravljanju Shangai disney resorta u Šangaju te djeluje kao tvrtka za osmišljavanje projekata i manifestacija zabavnog sadržaja, a predstavnici te grupacije su, na inicijativu predstavništva HTZ-a u Kini, u rujnu boravili u Zagrebu, Rijeci i Opatiji.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara