HUS prosvjeduje zbog Jadrolinijine namjere da kupi trajekt u inozemstvu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ČLAN Predsjedništva Hrvatske udruge sindikata zadužen za brodogradnju Zvonko Šegvić uputio je danas priopćenje u kojem prosvjeduje zbog namjere hrvatskog brodara "Jadrolinije" da u inozemstvu kupi novi trajekt većih kapaciteta za potrebe srednjodalmatinskih otoka.
U priopćenju se ističe kako je nevjerojatno da Jadrolinija, kompanija koja je u državnom vlasništvu i koju država subvencionira s više od 50 posto potrebnih sredstava, kupuje vani brodove koje može napraviti svako hrvatsko brodogradilište. Šegvić dodaje da svako naše brodogradilište može napraviti itekako kvalitetniji brod od onoga koji kupi Jadrolinija, te da je strategija koju provodi ta kompanija zapravo strategija odugovlačenja i uvjeravanja javnosti da su brodovi koje nude domaća brodogradilišta skupi.
Podsjetio je također da je deklarativna politika hrvatske Vlade bila razvoj otoka, domaća, tj. vlastita proizvodnja, a naročito investicijski projekti državnih i javnih poduzeća, te se pita zašto ta politika nije provedena. Brodogradilište Split, kao i ostala hrvatska brodogradilišta, poznato je po gradnji itekako luksuznih i velikih trajekata i brodova, a Brodosplit može graditi i car ferry brodove, trajekte za prijevoz putnika i automobila, aluminijske brze brodove i brze aluminijske katamarane.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U petak je, u vezi s Jadolinijinom namjerom da kupi trajekt u inozemstvu, reagirao i predsjednik Sindikata metalaca Ivo Marjanović uputivši pismo premijeru Račanu u kojemu ističe kako je nelogično da Jadrolinija, državna tvrtka koja se subvencionira s više od 50 posto, unatoč snažnoj domaćoj brodogradnji, kupuje plovila izvan Hrvatske.
U priopćenju se ističe kako je nevjerojatno da Jadrolinija, kompanija koja je u državnom vlasništvu i koju država subvencionira s više od 50 posto potrebnih sredstava, kupuje vani brodove koje može napraviti svako hrvatsko brodogradilište. Šegvić dodaje da svako naše brodogradilište može napraviti itekako kvalitetniji brod od onoga koji kupi Jadrolinija, te da je strategija koju provodi ta kompanija zapravo strategija odugovlačenja i uvjeravanja javnosti da su brodovi koje nude domaća brodogradilišta skupi.
Podsjetio je također da je deklarativna politika hrvatske Vlade bila razvoj otoka, domaća, tj. vlastita proizvodnja, a naročito investicijski projekti državnih i javnih poduzeća, te se pita zašto ta politika nije provedena. Brodogradilište Split, kao i ostala hrvatska brodogradilišta, poznato je po gradnji itekako luksuznih i velikih trajekata i brodova, a Brodosplit može graditi i car ferry brodove, trajekte za prijevoz putnika i automobila, aluminijske brze brodove i brze aluminijske katamarane.
U petak je, u vezi s Jadolinijinom namjerom da kupi trajekt u inozemstvu, reagirao i predsjednik Sindikata metalaca Ivo Marjanović uputivši pismo premijeru Račanu u kojemu ističe kako je nelogično da Jadrolinija, državna tvrtka koja se subvencionira s više od 50 posto, unatoč snažnoj domaćoj brodogradnji, kupuje plovila izvan Hrvatske.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati