Javio se i Booking. Evo što su poduzeli oko najma nepostojeće vile na Hvaru

Javio se i Booking. Evo što su poduzeli oko najma nepostojeće vile na Hvaru
Screenshot: Julie Felice

INDEX je dobio odgovor iz Bookinga oko najma nepostojeće vile i tvrdnje francuskih turista da su iz Bookinga bili neprijateljski raspoloženi kada su tražili pomoć.

Podsjetimo, grupa mladih Francuza rezervirala je za 6240 eura vilu na Hvaru, a kad su došli na adresu ondje ih je dočekalo gradilište. Susjedi su rekli da nisu prvi koji su prevareni. Francuzi su ustvrdili i da su satima bili na telefonu s korisničkom službom Bookinga, ali da nisu uspijevali doći do zadovoljavajućeg rješenja.

Evo što o svemu kažu iz Bookinga:

"Postojimo zbog naših korisnika i uvijek se izrazito trudimo omogućiti im nevjerojatna iskustva na putovanjima. U rijetkim slučajevima kad se dogodi neočekivana situacija, naša služba za korisnike dostupna je 0-24 kako bi pružila podršku na sve moguće načine. Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista.

To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima, pa smo iz tog razloga osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje.

Smještajni objekt o kojem je riječ uklonjen je s naše stranice. Svakodnevno provodimo stotine tisuća rezervacija koje rezultiraju predivnim iskustvima korisnika iz cijelog svijeta i to je cilj kojem smo u potpunosti predani. 

Neprestano optimiziramo čvrsto postavljene mjere sigurnosti kako bismo zaštitili naše korisnike i partnere te ozbiljno pristupamo procesu verifikacije svih naših objekata. Uz brojne provjere koje se obavljaju kako bi se verificirali smještajni objekti prije nego što im se dopusti oglašavanje na našoj platformi imamo i tim koji svakodnevno prati, otkriva i blokira sumnjive aktivnosti na Booking.com-u, a sve u skladu s najvišim tehničkim standardima.

U veoma rijetkim slučajevima kada se pojavi razlog za sumnju u određeni smještajni objekt, odmah detaljnije istražujemo taj slučaj i poduzimamo potrebne mjere.

Naša služba za korisnike neprestano je dostupna korisnicima ako imaju ikakva pitanja ili im je potrebna podrška", poručuju iz Bookinga.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara