Kineska tehnološka kompanija zabilježila prvi pad dobiti u 13 godina

Kineska tehnološka kompanija zabilježila prvi pad dobiti u 13 godina
Foto: EPA

KINESKA tehnološka kompanija Tencent Holdings Ltd izvijestila je o neočekivanom padu svoje neto dobiti za 2 posto u drugom ovogodišnjem tromjesečju zbog slabijeg rasta prihoda u sektoru mobilnih igara i pada u području kompjutorskih igara. 

Ta najveća kineska kompanija za društvene mreže i elektroničke igre objavila je kako joj je dobit u drugom tromjesečju pala na 17,87 milijardi juana (2,59 milijardi dolara), u usporedbi s prosječnih 19,57 milijardi juana.

Cijena dionice Tencent Holdingsa danas je pala za 10 posto, na najnižu razinu u posljednjih godinu dana, nakon što je kompanija izvijestila o prvom padu kvartalne dobiti u zadnjih 13 godina.

U svom priopćenju kompanija je dodala da joj nije poznato hoće li dobiti odobrenje kineskih regulatornih vlasti za najpopularniju igricu koju proizvode, Monster Hunter, a koju je morala povući s tržišta, nakon što je prodala milijun kopija po cijeni od 43 dolara za igru. Kineski regulator zabranio je daljnju prodaju te igre, navevši kao razlog tek da je primio veliki broj pritužbi. 

Prihodi Tencenta u drugom tromjesečju porasli su za 30 posto, na 73,68 milijardi juana, što je manje od očekivanja analitičara, koji su u prosjeku prognozirali 77,5 milijardi juana prihoda. Takav usporeni kvartalni rast prihoda nije zabilježen kod Tencenta najmanje od trećeg kvartala 2015. godine.

Tencent je najvrjednija kompanija na listama azijskih burzi, s tržišnom vrijednošću 407,6 milijardi dolara. Tijekom ove godine dionice Tencenta su jako oscilirale uslijed straha od usporavanja njihovih osnovnih djelatnosti, a sada su 13 posto niže nego na početku godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara