Zbog snijega željeznički promet na relaciji Ogulin-Rijeka i dalje u prekidu: Putnici se prevoze autobusima

Zbog snijega željeznički promet na relaciji Ogulin-Rijeka i dalje u prekidu: Putnici se prevoze autobusima

Foto:Robert Fajt (Cropix)

IZMEĐU Ogulinskog Hreljina i Gomirja  rano jutros došlo je do iskakanja lokomotive iz željezničke pruge. Kako doznajemo nema ozlijeđenih. 
 
IZ HŽ-a stiglo je objašnjenje kako je iskočila radna lokomotiva Hrvatskih željeznica i to zbog snježnih nanosa. Željeznički promet na relaciji Rijeka-Ogulin do daljnjeg je prekinut. Prema najnovijim procjenama stanja na terenu HŽ infrastrukture pruga na relaciji Rijeka-Ogulin zbog iznimno velikih količina snijega do daljnjega neće biti osposobljena za nesmetan promet vlakova.

Zbog toga se tijekom večernjih sati nastavlja prijevoz putnika na toj relaciji autobusima. Autobusi se zaustavljaju samo u kolodvorima Vrbovsko i Delnice jer zbog teških vremenskih uvjeta trenutačno nije moguće zaustavljanje u svim stajalištima na području Gorskog kotara.
 
Sindikat: Ovo je treći put da ne čistite prugu!
 
"U noći 23/24. veljače zbog katastrofalno organiziranog rada u HŽ Infrastrukturi d.o.o. došlo je do potpunog kolapsa prometa i raspada sustava. U trenutcima dok pada snijeg NITKO od nadležnih u HŽ Infrastrukturi nije, po treći put ove zime, pokrenuo nikakvo čišćenje pruge zbog čega je došlo do iskakanja jedne lokomotive iz tračnica, lomova plugova na dva motorna vlaka, stajanja putničkog vlaka na pruzi u trajanju od 15 sati sa živim ljudima u vlaku, povratka brzog vlaka u Rijeku zbog neočišćene pruge itd", stoji u posebnom priopćenju Sindikata strojovođa Hrvatske u kojem se dodaje da je tragično  da je prvi vlak s putnicima zapeo u snijegu iza ponoći ispred kolodvora Moravice, a da do jutra nitko u sustavu od preko 6.500 radnika nije pokrenuo adekvatno čišćenje pruge. 
 
"Smiješno zvuče opravdanja o 'gotovo elementarnoj nepogodi' kada se zna da je cesta kroz isti taj Gorski kotar osposobljena toliko da autobusi mogu prometovati (putnici su, naime, s brzog vlaka prebačeni na autobus i otputovali u Zagreb) a da pruga nije bar malo prohodna da bi se vlak mogao probiti", naglašava se u priopćenju, a sindikat optužuje peteročlanu Upravu HŽ Infrastrukture.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Bave se predizbornom kampanjom
 
"Oni imaju daleko prečeg posla od osiguranja prohodnosti pruga. Jedan član Uprave (Ivan Vuković) vodi predizborne aktivnosti u Ogulinu kako bi postao gradonačelnik, dva člana (Marko Car i Nikola Ljuban) konstantno pričaju kako će ove godine pokrenuti bar sto projekata, jednako kao i prošle godine (a zemlja još nije vidjela ni jedne lopate), dok Renea Valčića daleko više zaokuplja položaj njegove nećakinje u jednom drugom društvu HŽ-a nego prohodnost pruga", tvrde Sindikati naglašavajući da elementarna nepogoda nije snijeg koji svake zime pada u Gorskom kotaru, ali ni jednom nije bio ovakav kaos kao ove godine, nego oni u HŽ Infrastrukturi koji ne znaju elementarne stvari. Sindikat tvrdi da oni koji su svojim radom doveli do toga da je hrvatski željeznički sustav u samo godinu dana postao najskupljom ljetnom željeznicom na svijetu, i kojima su njihove nećakinje i položaji u političkoj hijerarhiji značajniji nego li smrznuti, gladni i žedni putnici u vlakovima.
 
"Iako su jedino naše kolege strojovođe provele noć zajedno s putnicima u zarobljenim vlakovima, osjećamo obvezu da se ispričamo putnicima za sve što su proživjeli, jer smo svjesni, za razliku od HŽ Infrastrukture, da nam je svaki taj putnik poklonio svoje povjerenje i da ga moramo zaslužiti za sljedeći put. Strojovođe se trude da svojim zalaganjem kompenziraju katastrofu HŽ Infrastrukture, ali – ukoliko se nešto radikalno ne promijeni – ni naši ogromni napori više neće biti dovoljni da garantiramo sigurnost, niti sebi, niti putnicima", zaključuje se na kraju. 
 
HŽ Infrastruktura: Nemamo čarobni štapić

Iz HŽ Infrastrukture poručuju da se ne mogu boriti s elementarnom nepogodom. Dok ih Sindikat proziva za nebrigu, iz Uprave poručuju: "Ovo je ozbiljan vremenski poremećaj, a pokvarili su nam se strojevi za čišćenje snijega".

"Iz Gorskom kotara sam i ne sjećam se da je zadnjih 14 ili 15 godina palo toliko snijega. To naravno nije izgovor. Prekid prometa je posljedica ispadanja dva od pet snijegočistača koje imamo na raspolaganju. Nažalost, nisu mogli ići redovito svaka dva ili tri sata, ali, nitko nema čarobni štapić da ispred svakog vlaka može stati snijegočistač", kaže nam Ivan Vuković, član Uprave HŽ Infrastrukture.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara