Koliko zarađuju celebrityji za reklamiranje brandova na društvenim mrežama?
Foto: Captiv8/Index
NAKON što je upravo dobio fini novi sat od TAG Heuer-a, slavni nogometaš Cristiano Ronaldo objavljuje svoju fotografiju na Instagramu. Zahvaljuje im se na "ljubaznom daru" i potpisuje post s marketinškim sloganom tvrtke, #dontcrackunderpressure.
Ronaldo nije jedini, naravno, radi se o tržištu koje rapidno raste, piše Economist. Samo ove godine više od 200 tisuća postova na Instagramu, aplikaciji za dijeljenje fotografija u vlasništvu Facebooka, ima tagove #ad, #sp ili #sponsored. Do ovog podatka je došla Captiv8, analitička platforma specijalizirana za povezivanje brandova i utjecajnih pojedinaca na društvenim mrežama.
Unajmljujući takve pojedince, tvrtke mogu dosegnuti ogromnu mrežu potencijalnih mušterija. Ronaldo tako ima ukupno 240 milijuna ljudi koji ga prate na Facebooku, Twitteru i Instagramu.
Uostalom, društvene mreže su najbolja prilika za brandove koji žele doprijeti do milenijske generacije. Snapchat, još jedna aplikacija za dijeljenje fotografija i videa, doseže do čak 40% Amerikanaca od 18-34 godine, svaki dan.
Ne samo to, na ovim platformama korisnici imaju osjećaj da imaju jedinstven pristup životima bogatih i slavnih, što daje sponzorima priliku za interakciju s ciljanom publikom kakvu inače ne bi imali. To opet stvara potražnju koja čini online profile s velikim brojem pratitelja itekako unosnima za njihove vlasnike.
Prema analizi Captiv8, netko sa 7 milijuna pratitelja može u prosjeku zaraditi 187500 $ za Youtube objavu, 93750 $ za Facebook objavu i 75000 za objavu na Instagramu ili Snapchatu. Ne zvuči kao loš posao, ako ga možete dobiti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati