Masmedia kupila 50 posto lista"Dnevnik"

POLOVINU poslovnog dnevnog lista "Dnevnik" Europapress holding prodala je tvrtki Masmedia, čiji direktor Stjepan Andrašić najavljuje da će kroz dvije godine nakladu lista, kojem će biti i glavni urednik, stabilizirati na devet do 10 tisuća prodanih primjeraka.

"Želja nam je da list u sadržaju redizajniramo tako da bude otvoreniji prema privredi", kazao je Andrašić za Hinu, potvrdivši kupnju 50 posto "Dnevnika". Dodao je da će po uzoru na poznate svjetske poslovne novine novi "Dnevnik" kroz nekoliko mjeseci obnoviti i elektroničko izdanje koje, kako je rekao, strani izdavači prodaju u gotovo jednakom broju kao i tiskano. Poseban naglasak u prodaji tiskanog izdanja novo će poslovodstvo staviti na rast pretplate.

Osim grafičkog redizajna, Andrašić je najavio da će "Dnevnik" postati poslovni sustav koji prati potrebe gospodarstva, donosi mu dnevne informacije, ali i brojne edukativne sadržaje. Također će pratiti globalne poslovne procese u svijetu i objavljivati razne poslovne priloge.

"Dnevnik" će i dalje u istom formatu izlaziti pet puta tjedno (radnim danom), a grafičkim izmjenama trebao bi, po riječima novog glavnog urednika, postati "nešto smireniji" i manje nalik Jutarnjem listu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Objavljujući vijest o ulasku tvrtke Masmedia u "Dnevnik" taj list danas piše da će novoosnovanom tvrtkom upravljati dvojica direktora, po jedan iz svakog poduzeća s 50 postotnim udjelom.

Tvrtka Masmedia osnovana je 1990. kao nakladnička kuća za izdavanje poslovnih i stručnih knjiga i časopisa, elektroničko izdavaštvo, organiziranje seminara i druge oblike obrazovanja, marketing, poslovne i grafičke usluge te zastupanje inozemnih poduzeća na hrvatskom tržištu.



Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara