Ministar Čačić i direktor BINA-Istre potpisali ugovor o zapadnom kraku Istarskog ipsilona
Tekst se nastavlja ispod oglasa
MINISTAR javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić i glavni direktor BINA-Istre Emmanuel De Boutray potpisali su danas u Puli Ugovor o koncesiji za gradnju zapadnog kraka Istarskog ipsilona, odnosno faze 1B.
Čačić je pred hrvatskim gospodarstvenicima ocijenio da je tako dobar i povoljan ugovor između koncesionara BINA-Istre i davatelja koncesije, t.j. Vlade, prvi takav posao sklopljen u istočnoj i središnjoj Europi jer je, po njegovim riječima, 60 posto dulja cesta od istočnog kraka a bit će 20 posto jeftinija i građena bez državnih jamstava, s rokom koncesije od 19 godina.
Rekao je kako u vrijeme HDZ-ove vlasti najpoznatija svjetska tvrtka za gradnju cesta Bouygues bila proglašena preskupom, jer je osigurala 15-postotnu dobit za cestu (istočni krak) koja nije autocesta. Međutim, smatra Čačić, druga je strana bila nesposobna i nestručna i nije Bouygues kriv što je zbog tog posla proglašen najsposobnijom svjetskom građevnom tvrtkom.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
´Ponosimo se tim ugovorom i poslovnom suradnjom s uspješnim partnerom, što ne bi bilo moguće da Hrvatska nije postigla respektabilan bonitet na europskom i svjetskom tržištu. To nije zasluga samo Ministarstva, nego cijele Vlade´, kazao je ministar, poručivši kako ništa ne može spriječiti izvedbu toga stretškog cestovnog projekta za Hrvatsku i Istru jer je određen izvođač, cijena radova i rokovi te osiguran i novac.
Glavni direktor Bouyguesa Emmanuel de Boutrey izrazio je veliko zadovoljstvo potpisivanjem ugovora o koncesiji za zapadni krak Istarskog ipsilona, istaknuvši kako je koncesionar osigurao 280 milijuna eura. Zahvaljujući tomu nakon trogodišnjeg razdoblja ubrzane gradnje do početka 2006. bit će gotova dionica Umag-Pula, rekao je.
Čačić je pred hrvatskim gospodarstvenicima ocijenio da je tako dobar i povoljan ugovor između koncesionara BINA-Istre i davatelja koncesije, t.j. Vlade, prvi takav posao sklopljen u istočnoj i središnjoj Europi jer je, po njegovim riječima, 60 posto dulja cesta od istočnog kraka a bit će 20 posto jeftinija i građena bez državnih jamstava, s rokom koncesije od 19 godina.
Rekao je kako u vrijeme HDZ-ove vlasti najpoznatija svjetska tvrtka za gradnju cesta Bouygues bila proglašena preskupom, jer je osigurala 15-postotnu dobit za cestu (istočni krak) koja nije autocesta. Međutim, smatra Čačić, druga je strana bila nesposobna i nestručna i nije Bouygues kriv što je zbog tog posla proglašen najsposobnijom svjetskom građevnom tvrtkom.
´Ponosimo se tim ugovorom i poslovnom suradnjom s uspješnim partnerom, što ne bi bilo moguće da Hrvatska nije postigla respektabilan bonitet na europskom i svjetskom tržištu. To nije zasluga samo Ministarstva, nego cijele Vlade´, kazao je ministar, poručivši kako ništa ne može spriječiti izvedbu toga stretškog cestovnog projekta za Hrvatsku i Istru jer je određen izvođač, cijena radova i rokovi te osiguran i novac.
Glavni direktor Bouyguesa Emmanuel de Boutrey izrazio je veliko zadovoljstvo potpisivanjem ugovora o koncesiji za zapadni krak Istarskog ipsilona, istaknuvši kako je koncesionar osigurao 280 milijuna eura. Zahvaljujući tomu nakon trogodišnjeg razdoblja ubrzane gradnje do početka 2006. bit će gotova dionica Umag-Pula, rekao je.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati