Ministar Vukelić otvorio 5. međunarodne dane marketinga

Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić svečano je večeras otvorio 5. međunarodne dane marketinga "PRIME 2005.", koji se od danas do subote održavaju na Zagrebačkom velesajmu. L

Osnovni je cilj PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA-e, prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije.

Po predviđanjima organizatora okupit će 160 izlagača iz 17 zemalja.

Sajam okuplja oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće i druge sudionike industrije marketinga.

Je li masovni marketing velika pogreška, što su to full service agencije, što su integrirani komunikacijski planovi i kako dizajn stvara vrijednost, neka su od pitanja na koja će tijekom PRIME-a pokušati odgovoriti domaći i inozemni marketinški stručnjaci u svojim predavanjima.

Uz edukativni i izložbeni program, pripremljene su i brojne promocije izlagača PRIME-a te bogat zabavni program.

Otvarajući priredbu, ministar Vukelić naglasio je važnost marketinga u postizanju veće konkurentnosti hrvatskih proizvoda na stranim, ali i na domaćem tržištu. Kako je rekao, u Hrvatskoj prisutnošću svih značajnijih svjetskih marki već u biti imamo svjetsko tržište i konkurenciju, pa se pitanje primjerenoga ulaganja u markreting nameće kao nezaobilazno pri svakom pokušaju uspješnog tržišnog natjecanja. Podsjetio je da je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva za ovu godinu predvidjelo posebna, dosad najveća novčana sredstva za poticanje marketinških akcija malih i srednjih poduzetnika.

Po riječima predsjednika HURA-e Kamila Antolovića, vrijednost hrvatske marketinške industrije dosegnula je 2 posto BDP-a, a ta je industrija potpuno integrirana u svjetsko tržište. Da je tome tako, kaže Antolović, svjedoči prisutnost gotovo svih značajnijih svjetskih brandova (robnih marki) i kompanija na hrvatskom tržištu te ispostava svih značajnijih svjetskih marketinških agencija.

Ipak, kako je rekao, Hrvatska unatoč tomu još uvijek nema definiran tržišni identitet kao ni strategiju tržišnog komuniciranja, a postizanje tih ciljeva označio je kao prioritet za iduće razdoblje.

(Hina) xdduk ymć

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara