Misteriozan nestanak: "Kolektiva nas je prevarila, uzeli su nam novac, a kuponi nam ne vrijede"
Foto: Kolektiva.com
PRVA hrvatska stranica za kupovinu s grupnim popustima Kolektiva netragom je nestala, zajedno s novcem njihovih klijenata. Na njihovoj stranici stoji samo jedan jedini oglas i to za putovanje u Mađarsku, a posljednju objavu na svojoj Facebook stranici imali su prije gotovo mjesec dana.
Nakon što se niz njihovih klijenata požalilo kako su ostali bez novaca kojeg su im uplatili, pokušali smo doći do izjave iz tvrtke Kolektiva, za koju piše da im je sad sjedište u Varšavi, međutim bezuspješno.
Zvali smo broj tvrtke koji je u Zagrebu imao sjedište u Banjavčićevoj 22, no automat nam je kazao da se birani broj više ne koristi. Na web stranicama nemaju mail adresu na koju se korisnici mogu javiti. Umjesto toga imaju formular za upite, kojeg kad se ispuni se ne može poslati jer piše neispravan kod. Tako da oštećeni korisnici niti na koji način ne mogu saznati informacije niti dobiti svoj novac natrag.
"Nisam mogla iskoristiti novac kojeg su mi dva put uzeli"
Jedna od klijentica ispričala je svoju priču koja je počela još prije tri do četiri godine, a povrat novca niti uslugu do danas nije dobila.
"Sve je počelo prije par godina kad sam vršila plaćanje karticom za uslugu preko Kolektive. Tad mi je rečeno da postupak moram ponoviti da bi kasnije na izvodu vidjela kako su mi dva puta skinuli postojeći iznos. Kad sam im odmah javila što se dogodilo, jedino rješenje koje su mi ponudili bilo je da ti novci ostaju deponirani kod njih i da ih mogu koristiti kad zaželim.
I sad kad sam se sjetila da bi bilo lijepo otići možda nekamo na vikend s djetetom, no netko drugi je izgleda otišao na put oko svijeta. Naime, kad sam napokon htjela iskoristiti uslugu onda to nisam uspjela jer nikako nisam mogla izvršiti to plaćanje "novčićima" koji su bili deponirani, a nitko mi mjesecima nije odgovarao niti na pozive, niti na upite, a prije nekog vremena jednostavno mi se prestao pokazivati i njihov newsletter.
Sigurno je puno takvih "spavača" kao što sam ja koji su naivno vjerovali da će ljudi iako su trebali vratiti novce ispoštovati svoju riječ, ali očito je u našoj je državi sve, ali baš sve moguće", rekla nam je oštećena klijentica.
Još je nekoliko ljudi na njihovom Facebook profilu ostavilo poruke da nikako ne mogu doći do njih, međutim nitko im ne odgovara.
"Mislim da bi bilo lijepo da obavijestite ljude da nemate adresu niti telefon, da vam je korisnička podrška teška farsa i da vaši kuponi ne vrijede (barem za Budimpeštu)", napisao je također jedan od oštećenih klijenata.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati