MVP: Predstavljen projekt "okusimo hrvatsko"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKA će Dan državnosti 25. lipnja u zemlji i 75 veleposlanstava, konzulata i misija širom svijeta prvi puta proslaviti na način da će uzvanicima "na hrvatskom stolu biti ponuđeni isključivo hrvatski proizvodi", rečeno je u srijedu u Ministarstvu vanjskih poslova povodom projekta "Okusimo hrvatsko".
"Ova akcija je izraz trajne volje Ministarstva vanjskih poslova da Hrvatsku u svijetu predstavlja na najbolji mogući način, ne samo kroz političke poteze već i na način da pokažemo što ova zemlja može proizvesti", rekao je ministar vanjskih poslova Tonino Picula.
Picula je izrazio nadu da bi uspjeh započetog projekta mogao stvoriti uvjete u kojima će Hrvatska ozbiljno izvoziti svoje gospodarstvo.
Oko 750.000 kuna vrijedan projekt "Okusimo hrvatsko" potaknulo je Ministarstvo vanjskih poslova a u njemu sudjeluju i Ministarstvo gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica i proizvođači. Cilj projekta je promoviranje autohtonih hrvatskih prehrambenih proizvoda i pića u inozemstvu i doprinos akciji "Kupujmo hrvatsko".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Projektu se odazvalo osam proizvođača, među kojima su Poljoprivredna zadruga Đurđevac, Gavrilović, Maraska, SMS, proizvođač vrhunskih pjenušaca Šenpjen, te vinarije Enjingi i Skaramucho.
Prema riječima ministra Picule, ista će se prezentacija u Hrvatskoj i hrvatskim diplomatskim predstavništvima u svijetu održati i za Božić.
"Ova akcija je izraz trajne volje Ministarstva vanjskih poslova da Hrvatsku u svijetu predstavlja na najbolji mogući način, ne samo kroz političke poteze već i na način da pokažemo što ova zemlja može proizvesti", rekao je ministar vanjskih poslova Tonino Picula.
Picula je izrazio nadu da bi uspjeh započetog projekta mogao stvoriti uvjete u kojima će Hrvatska ozbiljno izvoziti svoje gospodarstvo.
Oko 750.000 kuna vrijedan projekt "Okusimo hrvatsko" potaknulo je Ministarstvo vanjskih poslova a u njemu sudjeluju i Ministarstvo gospodarstva, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica i proizvođači. Cilj projekta je promoviranje autohtonih hrvatskih prehrambenih proizvoda i pića u inozemstvu i doprinos akciji "Kupujmo hrvatsko".
Projektu se odazvalo osam proizvođača, među kojima su Poljoprivredna zadruga Đurđevac, Gavrilović, Maraska, SMS, proizvođač vrhunskih pjenušaca Šenpjen, te vinarije Enjingi i Skaramucho.
Prema riječima ministra Picule, ista će se prezentacija u Hrvatskoj i hrvatskim diplomatskim predstavništvima u svijetu održati i za Božić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati