Nakon više od 50 godina otvara se nova dionica pruge u Hrvatskoj

Nakon više od 50 godina otvara se nova dionica pruge u Hrvatskoj
Foto:Pixsell/Damir Spehar

ZAHVALJUJUĆI suradnji Bjelovarsko-bilogorske županije i HŽ Putničkog prijevoza, putovanje vlakom od Bjelovara do Zagreba preko dionice nove pruge Sveti Ivan Žabno – Gradec od 15. prosinca do kraja godine bit će besplatno te će se tako proslaviti otvorenje nove dionice pruge u Hrvatskoj, prve nakon više od 50 godina.

Ugovor o sufinanciranju prijevoza potpisali su u ponedjeljak bjelovarsko-bilogorski župan Damir Bajs i predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić, a omjer sufinanciranja željezničke karte je pola-pola te se odnosi na sve putnike koji će na putovanje do Zagreba krenuti s bjelovarskog kolodvora novom prugom Sveti Ivan Žabno – Gradec.

"Prije 20 godina županija je pokrenula aktivnosti koje su napokon došle do kraja. Pruga Sv. Ivan Žabno – Gradec jedan je od najvrjednijih EU projekta u ovom dijelu Hrvatske, a omogućit će da Bjelovar praktički ima prigradski prijevoz do Zagreba", istaknuo je Bajs.

Putovanje od Bjelovara do Zagreba skraćuje se za 15-ak kilometara

Kako je dodao, to je pruga koja Bjelovarsko-bilogorsku županiju izvlači iz prometne izoliranosti.

"Vesele me i novi vlakovi koji će putnicima pružiti dodatnu kvalitetu putovanja", istaknuo je Bajs.

Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić objasnio je da će cijena karte od iduće godine, kad se počne naplaćivati, biti od deset do 25 posto niža od sadašnje jer se putovanje od Bjelovara do Zagreba skraćuje za 15-ak kilometara.

Pruga duga nešto više od 12 kilometara

"Vjerujem da će nova pruga puno značiti za Bjelovarsko-bilogorsku, ali i Koprivničko-križevačku i Zagrebačku županiju. Vrijeme putovanja do Zagreba smanjuje se na sat i 11 minuta, a kada se završi izgradnja drugog kolosijeka na pruzi Dugo Selo – Križevci, smanjit će se na 50 minuta", istaknuo je Ukić i dodao da će novom prugom Zagreb – Bjelovar prometovati sedam linija, a Bjelovar – Zagreb pet.

"Postojeći vlakovi bit će klimatizirani, a uvodimo i jedan nagibni vlak i putnici će svakako osjetiti povećanje kvalitete, pogotovo ljeti", rekao je Ukić.

Pruga Sv. Ivan Žabno – Gradec duga je nešto više od 12 kilometara, a izgradnja je stajala 240 milijuna kuna, pri čemu je 85 posto troškova pokriveno iz EU fondova.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara