NJEMAČKA AUTO-INDUSTRIJA PROTIV NOVOG OPOREZIVANJA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Njemačka autoindustrija je najavila žestok otpor protiv najnovijih planova savezne vlade o promjeni sistema oporezivanja osobnih automobila, pišu u srijedu njemački mediji. L
Dnevnik S?ddeutsche Zeitung je objavio, pozivajući se na izvore u vladi, da njemački ministar zaštite okoliša J?rgen Trittin (Zeleni) za početak sljedeće godine priprema novu regulativu oporezivanja osobnih automobila koja bi bila zasnovana na potrošnji goriva, a ne kao dosad na zapremini motora.
Predstavnik BMW-a iz M?nchena novu je regulativu nazvao "nepravednom" te izjavio da ona šteti njemačkoj auto industriji. Promjenu poreznog sistema su istovremeno pozdravile ekološke udruge.
Nova regulacija bi posebice pogodila vlasnike automobila s povećanom potrošnjom poput terenskih vozila i limuzina s potrošnjom od 15 litara benzina, za koje bi se godišnji porez sa sadašnjih 200 do 250 eura mogao popesti i do preko 1000 eura.
I vlasnici standardnih vozila poput Golfa bi bili zakinuti novim načinom oporezivanja. Tako bi godišnji porez za Golf s benziskim motorom snage 55 kW sa sadašnjih 91 eura godišnje porastao na 293 eura.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Od nove regulative bi profitirali vlasnici tzv. trolitarskih vozila i vozila s diesel motorima u koje su ugrađeni filteri koji odgovaraju najnovijim europskim normama.
Ministar Trittin je djelomično demantirao napise medija ali samo one dijelove koje se odnose na uvođenje nove regulative već početkom sljedeće godine.
(Hina) nkre dj
Dnevnik S?ddeutsche Zeitung je objavio, pozivajući se na izvore u vladi, da njemački ministar zaštite okoliša J?rgen Trittin (Zeleni) za početak sljedeće godine priprema novu regulativu oporezivanja osobnih automobila koja bi bila zasnovana na potrošnji goriva, a ne kao dosad na zapremini motora.
Predstavnik BMW-a iz M?nchena novu je regulativu nazvao "nepravednom" te izjavio da ona šteti njemačkoj auto industriji. Promjenu poreznog sistema su istovremeno pozdravile ekološke udruge.
Nova regulacija bi posebice pogodila vlasnike automobila s povećanom potrošnjom poput terenskih vozila i limuzina s potrošnjom od 15 litara benzina, za koje bi se godišnji porez sa sadašnjih 200 do 250 eura mogao popesti i do preko 1000 eura.
I vlasnici standardnih vozila poput Golfa bi bili zakinuti novim načinom oporezivanja. Tako bi godišnji porez za Golf s benziskim motorom snage 55 kW sa sadašnjih 91 eura godišnje porastao na 293 eura.
Od nove regulative bi profitirali vlasnici tzv. trolitarskih vozila i vozila s diesel motorima u koje su ugrađeni filteri koji odgovaraju najnovijim europskim normama.
Ministar Trittin je djelomično demantirao napise medija ali samo one dijelove koje se odnose na uvođenje nove regulative već početkom sljedeće godine.
(Hina) nkre dj
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati