Počeo skup "Potrebe djece u Vukovaru - jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja"

DVODNEVNI stručni skup o potrebama i pravima djece na vukovarskom području na nediskriminaciju i toleranciju te na njegovanje manjinskog jezika i kulture, pod nazivom "Potrebe djece u Vukovaru jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja", počeo je danas u Vukovaru.

Organizartori skupa su vladino Vijeće za djecu i Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži.

Na skupu su predstavljeni rezultati istraživanja "Stavovi prema školovanju u Vukovaru", koje je proveo Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Oni upućuju na zaključak da djeca na nastavi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu i srpskom jeziku i ćiriličnom pismu najmanje podržavaju zajedničko školovanje, ali i socijalnu integraciju izvan škole.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ispitivanju je sudjelovalo 718 učenika i učenica osnovnih i srednjih škola u Vukovaru, te 953 njihova roditelja i 113 nastavnika.

Istraživanje je provedeno pod vodstvom prof.dr. Deana Ajdukovića i dr. Dinke Čorkalo, kao dio višegodišnjeg projekta "Uloga pravde u socijalnoj rekonstrukciji zajednice nakon rata". Taj projekt zajednički provode Centar za ljudska prava Sveučilišta Berkeley, Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Društvo za psihološku pomoć iz Zagreba uz financijsku podršku Zaklade "Mc Arthur" i Vijeća za djecu Vlade RH.

U radu skupa sudjeluju i ravnateljica Državnog zavoda za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži Adinda Dulčić i predsjednica Vijeća za djecu Vlade RH Marina Ajduković.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara