Počinje izgradnja ceste koja će spajati Istru i riječku obilaznicu

NA GRADILIŠTU projekta dogradnje čvora Matulji, gdje će se Istarski ipsilon kojim upravlja Bina Istra u punom profilu spojiti s mrežom autocesta pod upravljanjem Hrvatskih autocesta, u danas je u posao vrijedan 17,7 milijuna eura uveden izvođač GP Krk.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je da je riječ o iznimno važnom projektu jer se odvija na području Matulja, na ulazu u Opatiju, i predstavlja spoj Istarskog ipsilona, koji je u završnoj fazi, s ostatkom autocestovne infrastrukture u Hrvatskoj, odnosno riječkom obilaznicom i nastavkom na autocestu A7.
Ovo bi trebalo riješiti prometni čep iz Rijeke prema Opatiji koji se stvara ljeti
"Realizacijom ovog projekta prsten oko Rijeke, od Istre prema Rijeci, neće imati nikakvih zapreka i zaustavljanja", rekao je ministar i dodao da je na tom području promet bio dosta opterećen, pogotovo tijekom ljeta, te će izgradnjom novog čvora ulaz u Opatiju i Matulje biti riješen na odgovarajući način.
Radovi bi trebali biti gotovi početkom 2027. godine, a tada bi trebao u cijelosti biti završen i Istarski ipsilon do čvora Matulji, dionica koja je trenutačno u izgradnji, istaknuo je Butković.
Što će sve biti zahvaćeno radovima?
Nositelj projekta dogradnje čvora Matulji su Hrvatske autoceste (HAC).
Direktor HAC-a Boris Huzjan objasnio je da će dogradnja čvora Matulji obuhvatiti dogradnju sjevernog kolnika čvorišta Matulji-Opatija, izgradnju sjevernog vijadukta Živice duljine oko 200 metara te dviju novih rampi.
Projekt će obuhvatiti i rekonstrukciju postojećeg vijadukta Živice s izvedbom jedne rampe i rekonstrukcijom još jedne rampe kojom se A8 spaja s rotorom na DC 8.
U sklopu radova predviđeno je i uklanjanje i izgradnja novog putnog prijelaza preko punog profila autoceste, uz organizaciju privremenih regulacija lokalnog prometa tijekom izgradnje.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati