Pokrenuo web platformu koja studentima omogućuje jeftiniju kupnju
MLADI poduzetnik Mislav Odak prije otprilike godinu i pol dana pokrenuo je Kolegio - studentsku web platformu koja omogućuje ostvarivanje studentskih popusta na prodajnim mjestima i u web trgovinama poznatih kompanija.
Prošle godine pobijedio na Startup Camp Rijeka, a danas već surađuje s velikim kompanijama
Prošle godine pobijedio je na startup natjecanju Startup Camp Rijeka u organizaciji STeP Ri-a i veleposlanstva SAD-a u Hrvatskoj. Kolegio je razvijen unutar Zagrebačkog inovacijskog centra - ZICER, a u kratkom roku postali su partner s najrelevantnijom modnom online trgovinom na svijetu za 20-godišnjake Asosom, ali i drugim svjetski poznatim kompanijama.
"Kolegio studentima omogućava da jednostavnije pronađu popuste. Fokusirani smo na popuste velikih kompanija. Omogućujemo velikim kompanijama da studentima prodaju s popustom, a zadrže redovne cijene prema ostatku potrošača. Mlađa populacija, studenti, kompanijama su zanimljivi jer u to doba donose prve potrošačke odluke koje ostaju za cijeli život i tako kompanije stvaraju jedan pozitivan odnos sa svojim kupcima. Korištenje je potpuno besplatno te dostupno svim redovnim i izvanrednim studentima preddiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih studija u Hrvatskoj.
Oni koji žele koristiti popuste online, sve što trebaju napraviti je registrirati se, verificirati svoj studentski status u nekoliko sekundi na našem portalu i preuzeti kod koji mogu zalijepiti u prostor za promo kodove prilikom kupnje u web trgovinama naših partnera. U slučaju da popust žele iskoristiti u trgovini, samo preuzmu kupon s web stranice Kolegio.hr i predoče ga na prodajnom mjestu koristeći mobilnu aplikaciju Kolegio iD", kaže Mislav.
Studentski popusti kod nas još uvijek nisu dovoljno razvijeni
Mislav kaže da u Hrvatskoj studentski popusti još uvijek nisu dovoljno razvijeni. To bi se moglo promijeniti upravo njihovom internetskom platformom.
"Naša platforma je rađena po uzoru na najveće svjetske platforme za studentske popuste. Cilj nam je doseći standard zapadnih visokorazvijenih zemalja gdje studenti uživaju posebnu pažnju kompanija. Kod nas je to tržište dosta nerazvijeno i ponuda je siromašna.
Imamo suradnju s velikim kompanijama, poput Conversea, a posebno smo ponosni na Asos jer je to najveća i najnaprednija modna trgovina te najinteresantnija za 20-godišnjake, tako da smo s njima dobili posebnu vrijednost.
Nakon što se studenti registriraju, prolaze kroz proces online verifikacije studentskog statusa koji smo omogućili u suradnji s verifikacijskom infrastrukturom sustava visokog obrazovanja. Dakle, naš sistem verifikacije je 100 posto točan i to je ono što našim partnerima omogućuje da ponude studentski popust online jer oni sami nemaju mogućnost provjere studentskog statusa. To je naša vrijednost u tehničkom smislu, a osim toga smo prodajni i komunikacijski kanal prema potrošačima", kaže Mislav.
Širenje na susjedne zemlje
Pojavio se i interes ulagača, ali to za sada još nije opcija jer se prvo žele proširiti na susjedne zemlje.
"Platforma je live negdje godinu i pol dana. Trenutno imamo 10 tisuća verificiranih korisnika. Što se tiče kompanija, njih imamo 14, s time da smo fokusirani na velike kompanije. Pojavljuju se i zainteresirani ulagači, no ne želimo žuriti. Razvili smo sustav za online verifikaciju studentskog statusa u još nekoliko zemalja u okviru EU-a, pa ćemo vjerojatno tek nakon proširenja platforme tražiti ulagače", kaže Mislav.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti