Predstavljen Meridio 4.3

TVRTKA BCC Services, Zagreb, ponudila je hrvatskom tržištu novu inačicu softvera za elektroničko upravljanje dokumentima i zapisima (electronic Document & Record Management)– Meridio 4.3.

U prostorijama Microsoft Hrvatska u Zagrebu, predstavljene su novosti iz svijeta upravljanja dokumentima (Document Management i Record Management), pregled regulative i certifikata iz tog područja, te jedinstvena poslovna rješenja temeljena na Microsoft .NET platformi i softveru Meridio 4.3.

Meridio nudi kompletan sustav za upravljanje dokumentima, koji uključuje i najstrože nove europske Records Management standarde vezane uz sigurnost dokumenata. Može pohraniti sve vrste elektroničkih dokumenata koje posjeduje neka organizacija, te  informacije čak i o onim dokumentima koji se ne čuvaju u elektroničkom obliku.

Dokumenti i pripadni podaci o njima pohranjuju se na strukturiran i sistematiziran način, koji omogućuje sigurnu pohranu, potpunu kontrolu pristupa, te brz i jednostavan dohvat ovlaštenim korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novo, unaprijeđeno izdanje Meridio rješenja usredotočilo se na ključne zahtjeve državne uprave i velikih poslovnih sustava za usklađenošću s novim Europskim zakonima i normama (Zakon o slobodi informiranja, Zakon o pravu pristupa informacijama, Zakon o elektroničkom dokumentu).

U skladu s preporukama EU, korisnici iz javnog sektora uvode samo certificirane Record Management sustave, a Meridio posjeduje certifikate Model Requirements for Electronic Records Management i (priredio Cornwell Affiliates plc) Public Records Office (izradila Vlada Velike Britanije i Nacionalni arhiv).

Meridio Records Management osigurava sigurnost, integritet i životni ciklus podataka, a s druge strane ima sve potrebne certifikate koji potvrđuju usklađenost produkta sa svim Europskim zakonima i normama potrebnim za arhiviranje svih elektroničkih dokumenata, uključujući i elektroničku poštu.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara