Proglašeni dobitnici Zlatnog zvona na FESTO-u 2004.

Na 12. festivalu oglašavanja FESTO 2004., održanom u protekla tri dana u Opatiji, agencijom godine proglašena je McCann Erickson Croatia, a Grand prix za kreativnost dobila je agencija BBDO Zagreb.

Na večerašnjem proglašenju najboljih radova hrvatskih reklamnih agencija nagradu "Zlatno zvono" za najbolji TV oglas dobio je oglas agencije BBDO Zagreb, pod nazivom "Pas" za naručitelja Karlovačku pivovaru.

Nagradu "Zlatno zvono" za najbolju seriju TV oglasa, pod nazivom "HTnet portal", dobila je agencija Lowe digitel.

"Zlatno zvono" za najbolji radio oglas dobila je agencija McCann Erickson Croatia za "Kolodvor", a nagradu za seriju radio spotova Radio 101 za "Makro mikro".

"Zlatno zvono" za najbolji novinski oglas dobio je "Sputani muškarac" agencije McCann Erickson Croatia, a za najbolju seriju novinskih oglasa "Jesenski i Turk 1,2,3" agencije Grey worldwide.

Nagradu "Zlatno zvono" za najbolji vanjski oglas dobila je agencija McCann Erickson Croatia za "Sputanog muškarca".

"Zlatno zvono" za najbolju seriju vanjskih oglasa također je dobila agencija McCann Erickson Croatia za seriju oglasa "Sputani", izrađenog za naručitelja Raiffeisen banku.

Ista agencija dobila je i "Zlatno zvono" za cjelovitu kampanju, pod nazivom "Sputani."
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nagradu "Srebrnio zvono" za cjelovitu kampanju pod naslovom "Je*sam" dobila je agencija Bruketa i Žinić.

"Zlatno zvono" za najbolja sredstva direktnog komuniciranja, pod nazivom "Povucite prvi potez" dobila je agencija Tridvajedan tržišne komunikacije.

" Zlatno zvono" za najbolji interaktivni medij pod nazivom "Tlocrt", dobila je agencija McCann Erickson Croatia.

U konkurenciji za nagrade bilo je 384 rada 48 prijavitelja što je 20 posto više u odnosu na prošlu godinu.

Predsjednik prosudbene komisije bio je Toni Tomašek, a uz njega su u komisiji bili predstavnici 11 hrvatskih agencija koje su na prošlogodišnjem natjecanju osvojili najviše bodova.

Na ovogodišnjem FESTO-u, najvećoj smotri dostignuća tržišnih komunikacija u Hrvatskoj okupilo se više od tisuću sudionika iz raznih marketinških i dizajnerskih agencija, medijskih kuća i srodnih djelatnosti.

(Hina) xdsil ysp

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara